TABELA ROZMIARÓW [cm]

Rozmiar ramy | 17,5" |
Wzrost | 170 - 180 |
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Kross Soil Boost 2.0 to rower trailowy na kołach 27,5 cala z dwoma amortyzatorami, który ma asa w rękawie – wspomaganie elektryczne. Silnik znacznie zwiększa funkcjonalność. Pozwala wjechać tam, gdzie do tej pory nie było to możliwe.
W Krossie Soil Boost 2.0 zastosowano sprawdzone rozwiązanie od Shimano. System Steps E8000 zapewnia 250 W dodatkowej mocy. To ułatwia podjechanie pod najbardziej strome zbocze. Rozwiązanie z Japonii oferuje kilka trybów do wyboru. Każdy rowerzysta może wybrać rozwiązanie najlepsze dla siebie, co pozwala na niczym nieskrępowaną radość z jazdy.
Ale rower z Przasnysza ma znacznie więcej atutów. Należą do nich świetne zawieszenie, oparte na amortyzatorach Rock Shox. Przedni model to Yari RC Solo Air, a tylny Deluxe R DebonAir. Zawieszenie zapewnia 150 milimetrów skoku, czyli wystarczająco dużo, by zaszaleć w naprawdę trudnym terenie.
Świetną trakcję zapewniają opony Schwalbe Nobby Nic o szerokości 2,8 cala. 40-milimetrowe obręcze sprawiają, że guma „dobrze siedzi”. Tarcze o średnicy 180 mm i cenione hamulce Shimano Deore zatrzymają Krossa Soil Boost 2.0 w ułamku sekundy. Dobry rower nie byłby kompletny bez dobrego napędu. W tym przypadku oparty jest on na tylnej przerzutce Shimano Deore i manetce z grupy SLX. 11-biegowa kaseta 11-46 daje, w połączeniu z 34-zębową tarczą, wystarczający zakres przełożeń.
W rowerze zastosowano także opuszczana sztycę KS Suspension LEV Integra. Zwiększa ona znacznie dzielność terenową. Opuszczenie siodełka przed zjazdem pozwala go pokonać szybciej i pewniej.
Shimano Steps. Japoński producent stworzył system komponentów do rowerów elektrycznych. Ich podstawowym atutem jest to, że tworzą spójną całość. Steps jest cichy i bardzo prosty w użytkowaniu.
Aluminium SuperLite. Z materiału tego wykonano ramę. Dzięki specjalnej obróbce termicznej, stop jest wytrzymały i bardzo sztywny. W miejscach narażonych na uszkodzenia rama została wzmocniona. Tam, gdzie było możliwe, zastosowano potrójne cieniowanie. Pozwoliło to obniżyć masę ramy bez pogorszenia jej wytrzymałości.
Inner Cable Routing. Technologia ta oznacza wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu zyskuje estetyka – rower wygląda „czyściej”. Poza tym linki są w mniejszym stopniu narażone na zabrudzenie, a napęd działa bezproblemowo przez długi czas.
RHS System. Haki są w pełni wymienialne, co pozwala na zmniejszenie do minimum ryzyka uszkodzenia ramy.
Smooth Welding. Spawy są wygładzone, co dodaje ramie urody.
Post Mount. Hamulec jest bezpośrednio przykręcony do ramy, co wpływa na lepszą precyzję hamowania.
Boost 12x148. Tylna piasta jest poszerzona w porównaniu do poprzedniego standardu. Wpływa to pozytywnie na sztywność i pozwala na założenie szerszej opony.
Zawieszenie RWS. Autorski pomysł Krossa na rowery w pełni zawieszone. Jest on oparty na wirtualnym punkcie obrotu. Działanie zawieszenia jest niezależne od pedałowania i hamowania. Rama więc nie buja i jest czuła niezależnie od zastosowanego przełożenia.
Specyfikacja
Silnik
Akumulator
INFORMACJE
RAMA
NAPĘD
HAMULCE
KOŁA
KOMPONENTY
Informacje handlowe
Kalkulator ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy | 17,5" |
Wzrost | 170 - 180 |
Ramy Elektryczne
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.