Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel KROSS Esker 4.0

-17% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 4 799
3 999  zł
Cena katalogowa: 5 699

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

399.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Sprawdź podobne rowery w atrakcyjnych cenach:
Rower gravel FELT Broam 60
Rower gravel FELT Broam 60
3 199  zł
Cena katalogowa: 5 199 zł

WYPRZEDAŻ

Nowość

Rower gravel OXFELD GR-2
Rower gravel OXFELD GR-2
3 799  zł
-24% Najniższa cena: 4 999 zł

WYPRZEDAŻ

Rower gravel KROSS Esker 1.0 MS
Rower gravel KROSS Esker 1.0 MS
2 699  zł
-10% Najniższa cena: 2 999 zł
Rower gravel ROMET Boreas 2
Rower gravel ROMET Boreas 2
5 999  zł
Cena katalogowa: 7 999 zł
Rower gravel FELT Broam 60 EQ
Rower gravel FELT Broam 60 EQ
3 299  zł
Cena katalogowa: 5 599 zł
Rower gravel OCTANE ONE Flapjack
Rower gravel OCTANE ONE Flapjack
4 099  zł
Cena katalogowa: 5 199 zł
Rower gravel KROSS Esker 4.0 MS
Rower gravel KROSS Esker 4.0 MS
3 999  zł
Cena katalogowa: 5 699 zł

Kross ESKER 4.0 to jeden z najciekawszych rowerów z nowej kolekcji polskiego producenta. Sercem tego modelu jest gravelowe rama ze stali chromowo-molibdenowej, czyli materiału fenomenalnie sprawdzającego się do pokonywania dalekich tras oraz uprawiania bikepackingu. Wytrzymała konstrukcja gwarantuje bezpieczny i komfortowy dojazd do celu przez wymagające tereny. Natomiast cienkie stalowe rurki w oryginalnym lakierowaniu odróżniają design Eskera 4.0 od większości dostępnych na rynku graveli.

Esker 4.0 to rower, który daje użytkownikowi ogromne możliwości. Może posłużyć zarówno jako środek codziennego transportu, jak i sprzęt do kilkudniowym wypraw z sakwami lub startów w szutrowych ultramaratonach.

Najważniejsze informacje:

  • Rama oraz widelec z lekkiej stali CRo-Mo. Materiał doskonale sprawdza się w jeździe terenowej, ponieważ dobrze tłumi drgania. Wygoda podróżowania przewyższa dzięki temu modele wykonane ze sztywnego aluminium.  
  • Dodatkowe punkty montażowe. Producent wyposażył konstrukcję w wiele otworów do zamocowania akcesoriów, takich jak sakwy, bidony, błotniki oraz bagażnik. Odporność stalowej ramy pozwala ją mocno obciążyć, bez obaw o jej uszkodzenie.
  • Nowy lakier. Ramy z rocznika 2023 zostały pomalowane farbą proszkową o lepszej wytrzymałości, dzięki czemu lepiej znosi on trudy związane z jazdą po szutrach oraz przewożeniem akcesoriów bikepackingowych.
  • Sprawdzony osprzęt. Pełna grupa szosowa Shimano Tiagra 2x10 oferuje szeroki zakres przełożeń, co wystarcza nie tylko w teren, ale także do dynamicznej jazdy po asfalcie. Precyzyjna praca napędu i świetna ergonomia klamkomanetek ułatwiają podróżowanie.
  • Niezawodne hamulce. Mechaniczne tarczówki TRP Spyre-C pracują z dużą mocą, a to przekłada się na krótką drogę hamowania. Ich dodatkowym atutem jest łatwość serwisowania.
  • 28-calowe koła z oponami WTB RESOLUTE COMP w rozmiarze 42C. Szersze ogumienie lepiej tłumi drgania, a także zapewnia dobrą stabilność i przyczepność w wymagającym terenie. Bieżnik został zoptymalizowany pod kątem suchych, twardych tras, dlatego pozwala na szybką jazdę po asfalcie czy ubitym szutrze.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka KROSS
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor czarny-zielony
  • Rocznik 2023

Rama

  • Rozmiar ramy 57 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta XL (22')
  • Materiał ramy stal
  • Widelec Cromo Steel

Napęd

  • Napęd 2x10
  • Przerzutka przednia Shimano Tiagra FD-4700
  • Przerzutka tylna Shimano Tiagra RD-4700
  • Manetki Shimano Tiagra ST-4700
  • Mechanizm korbowy FSA Omega (46-36T), 172.5mm
  • Kaseta/wolnobieg Shimano GRX CS-HG500 (11-34T)
  • Wkład suportu FSA MegaExo BB-4000

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe mechaniczne
  • Hamulce p/t TRP Spyre-C, tarcze SM-RT30 160/160mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła WTB Asym IP23 TCS
  • Opony p/t WTB Resolute 700x42C Comp
  • Rodzaj osi - przód Szybkozamykacz (QR) 9x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Szybkozamykacz (QR) 9x135 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy aluminiowy 80mm, 31.8mm
  • Wspornik siodła aluminiowy 27.2x350mm
  • Siodło WTB Volt Sport
  • Pedały n/d
  • Kierownica aluminiowy 420/31.8mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD189388
  • Kod EAN 5902262061612
  • Kod producenta KREK4Z28X22M005225

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 184-194
ST Długość rury podsiodłowej 560
TT Efektywna długość górnej rury 570
HT Długość główki ramy 155
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 71
CS Długość tylnych widełek 435
WB Baza kół 1051
Reach 383
Stack 611
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • m1strzunio
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Fajna maszyna do tyrania po okolicy i nie tylko. No, i ten styl retro - mega. Aż nie chce się zsiadać z niego. Drugi wyjazd i 60 km, trzeci 130 km. Zero bólu tyłka, rąk - kompletnie nic, jak byśmy się znali od lat. Z czego 80% po szutrach i lasach. Zapowiada się wielka przygoda!

  • Karol
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Sam rower, wygląd, osprzęt, cena, wszystko super. Na minus niestety felerna tylna opona. Po 30 km wymiana dętki, po 60 wymiana opony i dętki. Po przesiadce z górala MTB ogromna różnica, jak ktoś planuje śmigać po asfalcie, polecam.