Polska marka Rondo od lat imponuje śmiałymi rozwiązaniami, w które obfituje też gravel MYLC ST. Szutrowiec pełen jest autorskich, a przez to – wyjątkowych komponentów polskiego producenta. To nie tylko stalowa rama, kierownica, koła czy lekki, karbonowy wspornik siodełka. Na uwagę zasługuje również mechanizm korbowy 42T, mostek i oczywiście widelec z włókna węglowego, który ustawisz w dwóch pozycjach. Jedno z ułożeń widełek przeznaczono do wygodniejszej jazdy rekreacyjnej, a drugie – do sportowej, o większej dynamice.
Eksploruj wygodnie na stalowym gravelu
Chromowo-molibdenowa stal to ceniony materiał wykonania ramy – tłumi drgania lepiej niż aluminium. Jednocześnie mocny stop jest wysoce odporny, również na korozję. Amortyzacja nierówności to jednak przede wszystkim zasługa elementów karbonowych – widelca oraz sztycy.
Producent opisał geometrię roweru słowami Enhanced Gravel Geometry (EGG), zapewniając o stabilnej i wygodnej pozycji w siodełku. Niższy przekrok pomaga w uzyskaniu swobody podczas eksploracji. W zwiększeniu komfortu przysłużył się także autorski baranek Rondo oraz siodełko Selle Italia Model X z wyściółką żelową.
Gravelowy osprzęt Shimano GRX
Jeśli stawiasz na gravela, chcesz jeździć po różnorodnej nawierzchni – to proste. Rondo MYLC ST zapewnia szybkie zmiany przełożeń w czasie przejeżdżania przez odcinki asfaltowe, żwirowe czy leśne. Wszystko dzięki dedykowanemu szutrowcom napędowi Shimano GRX. Do grupy należą manetki oraz tylna przerzutka, która szybko układa łańcuch na jednej z 11 zębatek kasety Microshift. Zakres koronek 11-42 jest typowy dla rowerów gravelowych – to sprawdzone rozwiązanie na lekki teren. Sygnowane logo GRX są także hydrauliczne hamulce tarczowe, które sprawią, że szybko wytracisz prędkość, również w czasie deszczu czy słoty.
Kolejna przygoda? Tylko na lekkich i wszechstronnych kołach
Dość szerokie nawet na gravel opony Vittoria Terreno Mix G2.0 zagwarantują komfort przejazdu po szutrze. 40 mm bieżnika w połączeniu z kierunkowym wzorem, który wpiera szybkość, to recepta na szybką jazdę. Cieszy fakt, że ogumienie jest Tubeless Ready – łatwo przekonwertujesz opony na system bezdętkowy. Sprawi to, że model będzie jeszcze lżejszy i odporniejszy na przebicia. Chcesz jeszcze szersze ogumienie? Nie ma sprawy – widełki pozwalają na montaż opon w rozmiarze nawet 700x47c.
Jakie są najmocniejsze strony Rondo MYLC ST?
To stalowy gravel. Wybierając ten wytrzymały, lepiej niż aluminium chłonący drgania stop Cr-Mo, na pewno wyróżnisz się na trasie.
Osprzęt Shimano GRX. 11-rzędowa grupa we współpracy z kasetą Microshift o zakresie 11-42T i korbą Rondo 42T zapewnia wszechstronność – idealną do eksploracji różnorodnych terenów.
Karbonowe elementy – widelec i wspornik siodełka. Są oczywiście lekkie. Pomagają też niwelować drgania, zwiększając wygodę. Widelec, który można ustawić w jednym z dwóch trybów, jest smaczkiem, którego pozazdroszczą inni kolarze.
Szerokie opony z kierunkowym bieżnikiem. Dzięki technologii TR zmienisz je na bezdętkowe. Jeśli przygoda powiedzie Cię w nieco trudniejszy teren, zamontuj przed nią szersze odpowiedniki (do 47 mm).
Technologie
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Dane producenta7ANNA Group Sp. z o.o. Potokowa 20d, 80-283, Gdańsk Polska detal@7anna.com https://7anna.pl/
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
55 cm
57 cm
59 cm
61 cm
63 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
28"
Wzrost
150 - 165
165 - 173
172 - 180
179 - 187
186 - 194
ST Długość rury podsiodłowej
435
467
485
515
TT Efektywna długość górnej rury
572
589
609
628
HT Długość główki ramy
130
155
184
214
SA Kąt rury podsiodłowej
73.4
73.4
73.4
73.4
HA Kąt główki ramy
68
68
68
68
CS Długość tylnych widełek
425
425
425
425
Reach
405
418
430
440
Stack
552
575
602
630
BB Drop
70
70
70
70
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta RONDO
Ramy Gravele i przełajowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
179-187
ST Długość rury podsiodłowej
485
TT Efektywna długość górnej rury
609
HT Długość główki ramy
184
SA Kąt rury podsiodłowej
73.4
HA Kąt główki ramy
68
CS Długość tylnych widełek
425
Reach
430
Stack
602
BB Drop
70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.