
Kross Hexagon 4.0 z rocznika 2019 to wszechstronny rower MTB, który sprawdza się również poza leśnymi ścieżkami. Model ten wyposażony jest w hamulce tarczowe Tektro Aries, które skutecznie działają w trudnych warunkach, a amortyzowany widelec XCE28 od SR Suntour pozwala komfortowo poruszać się po wyboistych drogach. Hexagon 4.0 zbudowany jest na aluminiowej ramie powstałej ze stopu Performance, co zapewnia dużą sztywność i wytrzymałość, jednocześnie utrzymując niską masę. Geometria ramy umożliwia przyjęcie bardziej zrelaksowanej pozycji, a siodełko od Selle Royal jeszcze bardziej podnosi uczucie komfortu w czasie jazdy. Lekko wygięta górna rura w połączeniu z atrakcyjną kolorystyką nadaje jednośladowi sportowy charakter. Sprawne poruszanie się roweru po bezdrożach jest możliwe dzięki dużym 29-calowym kołom z oponami Mitas Ocelot. Napęd złożony z komponentów Shimano zapewnia płynne działanie przez długi czas. Wszystko to sprawia, że Kross Hexagon 4.0 to rekreacyjny model doskonały dla wszystkich aktywnych osób poszukujących sprawnego roweru do jazdy poza miastem.
Najważniejsze informacje:
- Przeznaczenie: MTB, do codziennego użytku
- Materiał: rama – aluminium Performance
- Amortyzowany widelec SR Suntour XCE28 o skoku 75 mm
- Ilość biegów: 21
- Przerzutki: przód - Shimano Tourney FD-TZ30, tył - Shimano Acera RD-M360
- Koła na aluminiowych obręczach, opony Mitas Ocelot
- Rozmiar kół: 29 cali
- Hamulce tarczowe, Tektro Aries MD-M300 (rotor 160 mm)
- Siodło Selle Royal
- Opcja montaży koszyka na bidon
Technologie:
Aluminium Performance: Dzięki zastosowaniu nowoczesnych koncepcji stop aluminium 6061 został ulepszony w specjalny sposób. Posiada ogromną odporność na wszelkie uderzenia, a cieniowanie rur sprawiło, że masa roweru jest wyjątkowo niska.
Powder Coated: Na powierzchnię aluminium zostały nałożone naelektryzowane cząstki farby proszkowej. Dzięki temu powierzchnia metalu jest przyjemnie gładka oraz bardzo odporna na uszkodzenia mechaniczne.
RHS System: System haków jest w pełni wymienialny. Dzięki zastosowaniu tej technologii, uszkodzenia ramy są zredukowane do minimum.
Post Mount: To rozwiązanie, bez którego nowoczesny górski rower wyścigowy nie ma racji bytu. Dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek wpływających na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem wzrasta precyzja hamowania. Poprawia się również odprowadzenie ciepła co wydłuża żywotność hamulca i poprawia jego efektywność."