Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower MTB LAPIERRE Zesty TR 5.9

11 099-6% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
10 399  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 16 199
Ilość
10 399  zł Do koszyka

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

1039.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do listopada nie płacisz!


Oblicz ratę

Wysyłka GRATIS w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Lapierre Zesty TR 5.9 to nowoczesny rower typu full suspension oparty na 29-calowych kołach. Ten trailowy model pozwoli swobodnie eksplorować górskie szlaki i będzie odpowiednią propozycją zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych kolarzy pasjonujących się w kolarstwie grawitacyjnym.

Geometria dla dużych osiągów

Aluminiową ramę cechuje duża wytrzymałość, niska masa oraz zbalansowana, trailowa geometria. Dzięki niej sprawne i wygodnie pokonywanie wzniesień, ale również agresywna jazda w dynamicznej pozycji są jak najbardziej możliwe. Wszystko to sprawia, że Zesty TR 5.9 świetnie sprawdza się w różnych warunkach – od szybkich tras cross-country, po łatwiejsze enduro. Rury wyróżniają się atrakcyjnym designem, a także trwałością. W ich wnętrzach znajdują się przewody, przez co są mniej narażone na awarie, a sam rower prezentuje się estetycznie.

Niezawodne zawieszenie

Pełne zawieszenie w Lapierre Zesty TR 5.9 pozwala szaleć w trudnym terenie i zapewnia odpowiednie flow na zjazdach. Wysokowydajny damper z dwoma tłokami dla lepszej kontroli i pneumatycznym zawieszeniem Float sprawia, że wszelkie nierówności są optymalnie tłumione. W połączeniu z amortyzowanym widelcem zaprojektowanym do agresywnej jazdy MTB zapewnia wyjątkową odporność na uderzenia podczas najtrudniejszych przejażdżek na szlakach pełnych przeszkód. 

Napęd i hamulce z komponentami SRAM

Napęd 1x12 w całości złożono z podzespołów SRAM. Wykorzystano wysokiej jakości i zaawansowane technologicznie serie mające trwałe i wydajne komponenty.  Jednorzędowa korba z 32 zębatkami wraz z kasetą o rozpiętości 10-50T tworzą zestaw przełożeń odpowiedni do dynamicznych wspinaczek oraz zjazdów. Natychmiastowa i precyzyjna zmiana biegów są zasługą manetek mających ergonomicznie ukształtowane dźwignie. 

Hydrauliczne hamulce tarczowe również pochodzą od marki SRAM. Należą one do serii G2, więc działają lekko i reagują z ogromną siłą, co poprawia bezpieczeństwo jazdy na trasach MTB. Użytkownik może odczuć stabilność i niezawodność w każdych warunkach. 

Tubeless ready

29-calowe obręcze z kompletem opon Maxxis są przystosowane pod technologię tubeless. Łatwość przekonwertowania na system bezdętkowy najlepiej sprawdza się w kolarstwie górskim. Ogumienie o dużej wytrzymałości jest odporne na ścieranie i uszkodzenia za sprawą mieszanki Dual Compound. Dopracowany bieżnik z różnej wysokości klockami gwarantuje bardzo dobrą przyczepność i nie generuje dużych oporów toczenia.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 18,5"
  • Rozmiar ramy wg producenta L
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec Fox Rythm 34 Float 2 Pos /remote boost 130mm (29'')
  • Damper Fox Float DPS Performance 3-position lever, LV Evol 165x45mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna SRAM GX Lunar Eagle, 12s
  • Manetki SRAM NX Eagle MatchMaker 12s
  • Mechanizm korbowy SRAM GX Lunar Eagle boost 148 Dub 12s 32T, 170 mm
  • Kaseta/wolnobieg SRAM PG1210 11-50T 12s
  • Łańcuch SRAM SX Eagle 12s
  • Wkład suportu Dub Press Fit MtB 92

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM G2 R Gloss black 4 pistons

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Obręcze Mach 1 Maxx 29'' (25mm wide) tubeless ready, 32H
  • Opony p/t Maxxis, P: Ardent 29x2.40, EXO, TR / T: Forekaster 29x2.35, EXO, TR
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Lapierre Full CNC, 0° / L: 45 mm
  • Kierownica Lapierre alloy 6061DB, W: 760 mm, R: 15 mm / Ø: 31.8 mm bar bore
  • Wspornik siodła Lapierre dropper by JD, travel: 130 mm
  • Siodło Selle Royal Vivo
  • Pedały NW-91K

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD146645

Kalkulator ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz
Tabela rozmiarów

TABELA ROZMIARÓW [cm]

Rama rowerowa
Rozmiar ramy 17" 18,5"
Wzrost 168 - 178 176 - 186

Ramy Górskie MTB

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on... więcej >> odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy dwa rodzaje przesyłki kurierskiej oraz odbiór złożonego roweru w punkcie.

  • Złożony rower
    Rower złożony przez specjalistę
    Odbiór w punkcie w Twoim mieście
    Koszt wysyłki do serwisu:

    Gratis!

    Cena złożenia roweru zależy
    od wybranego punktu odbioru.
    Zamów darmowe dostarczenie roweru do najbliższego punktu odbioru. Rower zostanie złożony przez specjalistę, który przygotuje go do jazdy. Koszt montażu klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
  • Rozkręcony rower w kartonie
    Rower do samodzielnego montażu
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Jesteś doświadczonym rowerzystą? Potrafisz sam złożyć rower i przygotować do sezonu? Jeśli składanie roweru sprawia Ci przyjemność wybierz dostawę roweru do własnego montażu. Zostanie on przesłany w fabrycznym stanie.
  • Złożony rower w kartonie
    Rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Posiadasz podstawową wiedzę na temat roweru? Zamów model wstępnie złożony i wyregulowany! Wystarczy, że samodzielnie wyprostujesz kierownicę, przykręcisz pedały i mostek. Kilka prostych kroków wystarczy do przygotowania roweru do jazdy.