Koszyk

Koszyk jest pusty

Rower RONDO HVRT AL

5 898  zł
Dostawa gratis
589,80 zł x 10 rat Raty 0% Oblicz ratę
29490 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy.

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,7 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Opis

Rondo HVRT AL to rower szosowy, wyposażony w hamulce tarczowe. Jego głównymi zaletami są możliwość zastosowania dwóch rozmiarów kół i zmiana geometrii. 

Producent zaznacza, że HVRT AL to przede wszystkim model wyścigowy. Rondo nie poszło na kompromisy – na tym modelu można śmiało się ścigać. Zmiana charakteru roweru jest jak najbardziej możliwa, ale potrzebujemy na to chwili czasu.

W bazowej wersji Rondo jeździ dzięki 28-calowym kołom. W tej konfiguracji mieści opony o szerokości do 28 milimetrów, co w zupełności wystarcza do przemierzania asfaltów.

Jeśli chcemy odmienić oblicze HVRT AL, wystarczy zmienić koła na 27,5-calowe. W tej wersji widełki przednie i tylne mogą pomieścić opony o szerokości do 1,9 cala. Taka opcja pozwala zabrać rower na szutrowe drogi.


Ale to nie wszystko. Za pomocą technologii TwinTip możemy regulować geometrię roweru. System ten opiera się na zmianie położenia insertu w przednim widelcu. Aby to zrobić, wystarczy wyjąć przednie koło, zdjąć zaślepkę i za pomocą klucza imbusowego odkręcić wkładki. Następnie je odwrócić i przykręcić śrubki. Wybierać możemy spośród dwóch ustawień.


HI – to ustawienie sprawdzi się podczas wyścigów. Geometria roweru jest dość agresywna, można dać z siebie wszystko.

LO – Ustawienie bardziej zrelaksowane. Reach jest krótszy o 6 mm, stack o 5 mm. Główka jest bardziej wypłaszczona (o 5 mm), a kokpit umieszczony jest wyżej o 10 mm. Daje to większą stabilność podczas jazdy.

HVRT AL ma także, poza świetną ramą, bardzo dobry osprzęt. Pełna grupa Shimano Tiagra zapewnia bezproblemowe działanie napędu. Z przodu zastosowano kompaktowy mechanizm korbowy 50/34, a z tyłu kasetę 11-28. Tak skonfigurowany osprzęt zapewnia szeroki zakres przełożeń i ciasno zestopniowane biegi.


Wisienką na torcie są hamulce tarczowe. Zatrzymują one rower błyskawicznie niezależnie od panujących warunków. Nieważne, czy pada deszcz, czy śnieg – zawsze są skuteczne. Ich zaletą jest prosta budowa. Mechaniczna konstrukcja sprawia, że serwis jest banalnie prosty.

Rondo ma jednak znacznie więcej zalet. Koła są montowane za pomocą osi stałych. To przekłada się na niesamowitą wręcz sztywność roweru. Przedni widelec jest oczywiście karbonowy. Sprawia to, że drgania są świetnie filtrowane.

 Rama, dzięki Aluminium AL 6061-T6, ma bardzo niską masę i wysoką sztywność. Rower, według producenta, waży 9,7 kg.

Specyfikacja
  • Marka RONDO
  • Kod produktu DD135601
  • Kod EAN 2021000000287
  • Waga produktu 9,70 kg
  • Hamulce p/t Shimano BR305
  • Ilość biegów 20
  • Kaseta/wolnobieg Shimano KCS4700 11-28T
  • Kierownica Rondo Road
  • Kolor granatowy-szary
  • Korba 2 rzędowa
  • Łańcuch Shimano HG500
  • Manetki Shimano Tiagra ST4700
  • Materiał ramy aluminium
  • Mechanizm korbowy Shimano Tiagra FC4700 50/34
  • Napęd 2x10
  • Opony p/t Michelin Dynamic Classic 700c x 28
  • Pedały brak
  • Płeć męskie
  • Przerzutka przednia Shimano Tiagra FD4700
  • Przerzutka tylna SHIMANO Tiagra RD-4700
  • Rozmiar koła 28"
  • Rozmiar ramy 56 cm
  • Typ hamulców tarczowe mechaniczne
  • Widelec TwinTip Carbon
  • Wspornik kierownicy Aluminium
  • Wspornik siodła Aluminium
  • Wykończenie mat
Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Kalkulator ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >>efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa