Dla kolarzy, którzy stawiają na zaawansowaną technicznie, aerodynamiczną maszynę, ORBEA Orca M20iTEAM to kwintesencja wyścigowego kunsztu. Ten ultralekki rower z włókna węglowego OMR i elektroniczną grupą Shimano Ultegra Di2 będzie dominować na wyścigowych trasach oraz wymagających treningach. Jak przystało na hiszpańską markę, wyróżniają go dynamiczne linie, a także precyzyjnie wykonana konstrukcja, w której każdy detal ma znaczenie.
Aerodynamiczna konstrukcja
Rama Orca M20iTEAM wykonana jest z wysokomodułowego włókna węglowego OMR, co przekłada się na wyjątkową sztywność przy minimalnej wadze. Jak przystało na wyścigową maszynę, wyróżnia ją aerodynamiczna konstrukcja Powerspine i optymalne ułożenie rur. Każdy kąt i wymiar został precyzyjnie obliczony, by zapewnić natychmiastową reakcję na ruch kierownicy, stabilność w wysokich prędkościach i zwinność na zakrętach. Starannie dobrany stosunek długości górnej rury do wysokości główki ramy przekłada się na wyścigową, agresywną pozycję, jak i komfort potrzebny do długich dystansów. W ten sposób opór powietrza jest znacząco zredukowany, a osiąganie wyższych prędkości przychodzi bez większego wysiłku. Wszelkie okablowanie poprowadzono wewnątrz rur pod mostkiem i przez główkę ramy – bez niepotrzebnego tarcia, zachowując kompatybilność zarówno z mechanicznymi, jak i elektronicznymi grupami osprzętu. Także widelec w tym modelu zaprojektowano z myślą o aerodynamice. Jego inteligentny kształt nie tylko odciąża konstrukcję, ale także redukuje opór powietrza.
Zaawansowana, elektroniczna rewolucja
Sercem Orbea Orca M20iTEAM jest zaawansowany system napędowy, który łączy inżynieryjną precyzję z intuicyjną obsługą. Elektroniczna grupa Shimano Ultegra Di2 działa z niezwykłą dokładnością, a sterowane z poziomu ergonomicznych klamkomanetek pozwala na błyskawiczną adaptację przełożeń się do zmieniających się warunków. To rozwiązanie dla tych, którzy oczekują od roweru pełnej gotowości – zarówno na płaskich odcinkach, gdzie liczy się każdy wat, jak i w górskich serpentynach wymagających szerokiego zakresu biegów. Cały system współpracuje z kolarzem w dążeniu do lepszych wyników i gwarantuje zawsze precyzyjne, ciche zmiany przełożeń, niezależnie od warunków pogodowych czy intensywności jazdy. Ściągnij aplikację E-Tube Project i personalizuj ustawienia zmiany biegów (w tym tryby Synchro-Shift)!
Hamulce współpracujące z elektroniką
Elektroniczne klamkomanetki Shimano Ultegra Di2 to połączenie bezprzewodowej precyzji i hydraulicznej mocy. Oferują nie tylko natychmiastową zmianę biegów, ale też doskonałą modulację hamulców dzięki technologii Servo Wave. Zaprojektowane je dla wymagających kolarzy, by zapewniać cichą pracę, łatwą konserwację i ergonomiczny komfort, eliminując bałagan przewodów przy zachowaniu pełnej funkcjonalności. To profesjonalny system sterowania, gdzie każdy szczegół został zoptymalizowany pod kątem wydajności i niezawodności na wyścigowym poziomie.
Prędkość na każdym odcinku
Orbea Orca M20iTEAM wyposażono w lekkie i karbonowe koła Oquo Road Performance RP35TEAM, które doskonale łączą zwrotność z efektywnym przenoszeniem energii pedałowania. Dzięki niższej wadze zapewniają błyskawiczne przyspieszenie, a ich aerodynamiczna konstrukcja zmniejsza opory powietrza. Pozwala utrzymać wysokie tempo jazdy przy mniejszym wysiłku. Opony Vittoria Corsa N.Ext G2.0 gwarantują doskonałą przyczepność na różnych nawierzchniach, od suchego asfaltu po mokre drogi, czyli w każdych warunkach. Co więcej, rama Orca jest kompatybilna z szerszymi oponami do 32C, co pozwala cieszyć się większym komfortem jazdy na nierównych trasach, bez poświęcania prędkości.
Ergonomia dla maksymalnej wydajności
Starannie dobrane komponenty o wyścigowym charakterze i ergonomii można dostrzec już na pierwszy rzut oka. Kierownica o przemyślanej konstrukcji zapewnia optymalną kontrolę i komfortową pozycję pod preferencje zawodnika. Wyścigowe siodełko Fizik Vento Antares R7 gwarantuje idealne podparcie podczas dynamicznej jazdy, minimalizując jednocześnie niepotrzebne obciążenia. Komponenty uzupełnia karbonowy wspornik siodła OC Performance XP10-S będący niezastąpionym elementem tłumiącym wibracje.
Marka
ORBEA
Orbea to hiszpańska marka rowerów, które dedykowane są miłośnikom sportowej jazdy. Nowoczesne technologie i nieszablonowy design są najważniejszymi wyróżnikami projektów tego producenta. W swojej ofercie ma modele MTB, szosowe, gravele, elektryczne i miejskie.
Dane producentaOrbea S. Coop. Goitondo Kalea 2, 48269, Mallabia (Bizkaia) Hiszpania orbea@orbea.com https://www.orbea.com/pl-en/
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
52,5 cm
53,5 cm
55 cm
56 cm
57,5 cm
59 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
28"
28"
Wzrost
160 - 166
167 - 172
173 - 179
180 - 185
186 - 191
192 - 207
ST Długość rury podsiodłowej
460
480
500
520
540
570
TT Efektywna długość górnej rury
522.7
535.9
548.5
560.4
576.1
590
HT Długość główki ramy
118.2
134.6
152.9
173.1
191.2
218.3
SA Kąt rury podsiodłowej
74
73.7
73.5
73.5
73.2
73,2
HA Kąt główki ramy
71,5
72,2
72,8
73
73,2
73,2
CS Długość tylnych widełek
408
408
408
408
408
408
WB Baza kół
975.4
980
981.2
991.4
1001.9
Reach
375
380
385
391
398
404
Stack
515
533
552
572
590
616
BB Drop
72
72
70
70
70
70
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta ORBEA
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
160-166
ST Długość rury podsiodłowej
460
TT Efektywna długość górnej rury
522.7
HT Długość główki ramy
118.2
SA Kąt rury podsiodłowej
74
HA Kąt główki ramy
71,5
CS Długość tylnych widełek
408
WB Baza kół
975.4
Reach
375
Stack
515
BB Drop
72
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.