Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2

Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2

16 999  zł
Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.
Zobacz inne z tej kategorii >

Superior X-ROAD Team Issue Di2 to rower z najlepszą szosową ramą od czeskiego producenta, wyposażony w topowy napęd 2x12 – Shimano Ultegra z elektronicznym systemem Di2. Tak skonstruowany model ma wszystko, co potrzebne do intensywnych treningów lub ścigania w amatorskim peletonie. Jest lekki, szybki i bardzo zwrotny, dlatego pomaga w osiąganiu lepszych wyników na różnych trasach.

Serię X-Road wyróżnia wyjątkowa wszechstronność. W ramie oraz widelcu zaprojektowano większy prześwit, aby w rowerze mieściły się szersze opony – maksymalnie nawet do 40 mm. W ten sposób prosta zmiana ogumienia może całkowicie odmienić jego charakter. Gravelowe koła pozwolą bez problemu jeździć po szutrach lub nawet ścigać się w zawodach gravelowych. To idealny wybór dla kolarzy kochających prędkość i ciągłą eksplorację nowych tras.

Superior X-ROAD Team Issue Di2

Najważniejsze informacje:

  • Rama certyfikowana przez UCI. Najlepsza w szosowej ofercie Superiora. Powstała z wysokiej klasy włókna węglowego, co gwarantuje sportowe parametry. Stworzono ją z myślą o ściganiu po różnych trasach – zarówno płaskich, jak i górskich.
  • Nowoczesne zintegrowanie przewodów. Poprowadzono je nie tylko wewnątrz ramy, ale także schowano pod kierownicą, dlatego całość prezentuje się czysto oraz minimalistycznie. Żaden zbędny element nie wystaje poza obrys ramy.
  • Aerodynamiczna rama z aluminium, a także karbonowa sztyca o zoptymalizowanym profilu – kształt litery D – i zamkiem ukrytym w górnej rurze.
  • Napęd 2x12 z pełnej grupy Shimano Ultegra w wersji DI2. Elektroniczne klamkomanetki zapewniają szybszą i precyzyjniejszą zmianę przełożeń.
  • Działające z dużą siłą i świetną modulacją hydrauliczne hamulce Shimano Ultegra BR-R8170 z tarczami 140/140 mm. 
  • Bezdętkowe koła DT Swiss ER 1600 SPLINE, czyli model przeznaczony do rowerów endurance. Ułatwiają rozwijanie wysokich prędkości i zapewnia zwiększony komfort. Wewnętrzna szerokość obręczy pozwala na montaż bardziej terenowego ogumienia (do 40 mm). 
  • Nowoczesne i bardzo funkcjonalne detale – zdejmowana magnetyczna dźwignia do sztywnych osi oraz ukryte punkty montażowe na błotniki.

Specyfikacja

Informacja

Rama

  • Rozmiar ramy 53 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 52cm (S)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD Carbon

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra FD-R8150, Down Swing, Brazed-On Type
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra RD-R8150, Shadow Design
  • Manetki Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8100, Hollowtech II (50-34T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Ultegra CS-R8101 (11-34T)
  • Wkład suportu Shimano BB-72-41B, PressFit, shell 41x86.5mm

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra BR-R8170, tarcze Shimano RT-MT800 140/140mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss ER 1600 SPLINE®, Tubeless Ready
  • Opony p/t Schwalbe Pro One Evo, Super Race, V-Guard (30-622) ADDIX Race
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik siodła ONE Aero Carbon
  • Siodło Fizi:k Vento Argo R5, Alloy
  • Pedały brak
  • Kierownica ONE Carbon Integrated Cockpit ICR

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD204178
  • Kod EAN 8592842174336
  • Kod producenta 801.2022.28032

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >> efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Sprawdź rozmiar ramy:

BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Rozmiar koła 28"
Wzrost 170-180
ST Długość rury podsiodłowej 462
TT Efektywna długość górnej rury 532
HT Długość główki ramy 120
SA Kąt rury podsiodłowej 73,8
HA Kąt główki ramy 71
CS Długość tylnych widełek 406
WB Baza kół 990
Reach 376
Stack 537
BB Drop 70

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 1 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszym sklepie w Warszawie
CH Okęcie Park, Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
Chcesz osobiście odebrać zamówienie ze sklepu CentrumRowerowe.pl?

Możesz to zrobić w salonie stacjonarnym w Warszawie. Wystarczy, że dodasz produkty do koszyka i wybierzesz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”. Informację o gotowości zamówienia do odebrania otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis. 

Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!