Cena (zł)
-
Marka
Materiał
Kolor
Wysokie ciśnienie
Manometr
Dodatkowe parametry
Pompka podłogowa BARBIERI Tubeless Pump

Brak opinii

(0)

Nowość

Kolor: biały-czarny

379.00 zł 299.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%
Producent: BARBIERI

Tubeless Pomp od Barbieri to solidna pompka podłogowa, która pozwala napełnić powietrzem koła w systemie bezdętkowym oraz zwykłych, dętkowych. Została wyposażona w dwuipółcalowy manometr, długi przewód oraz solidną podstawę z antypoślizgowymi wstawkami.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD126207
biały-czarny

W magazynie wysyłka w 24h

5 szt.
299.00 zł Cena kat. 379.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

Barbieri to zwieńczenie inwencji Adriano Barbieri - stworzył on rewolucyjny zestaw do czyszczenia łańcucha. Produkt błyskawicznie podbił rynek rowerowy - idąc za ciosem firma zaprojektowała funkcjonalną, ultralekką pompkę Nano - 36-gramowa konstrukcja także odniosła spory sukces. Ciągłe doskonalenie, współpraca z zawodnikami, miłość do dwóch kółek oraz tradycja połączona z nieustannym rozwojem - Barbieri to nie tylko producent akcesoriów rowerowych, to także prekursor innowacyjnych rozwiązań.
Pompki podłogowe to zdecydowanie najefektywniejsze i "najmocniejsze" rodzaje pompek rowerowych. Pozwalają uzyskać maksymalne ciśnienie rzędu kilkunastu barów. Taki sprzęt z powodzeniem wystarczy do odpowiedniego napompowania najcieńszych kół w szosówkach. Nie bez powodu pompki rowerowe stacjonarne znajdują się na wyposażeniu firm serwisowych i grup kolarskich. Zasadniczo pompki serwisowe zbudowane są z: metalowej lub plastikowej rurki (korpusu) z umieszczonym w niej cylindrem o długości 50-70 cm i zakończonym plastikową rączką, plastikowej lub kompozytowej podstawy, gumowego wężyka o długości kilkudziesięciu lub więcej centymetrów oraz manometru wskazówkowego. Zwykle u szczytu cylindra znajduje się uchwyt, do którego po zakończonej pracy można wpiąć wężyk. Pompka rowerowa podłogowa jest bardzo wydajnym przyrządem. Już kilka cykli (ruchów tłoka) wystarczy, by bez większego wysiłku uzyskać pożądane ciśnienie. Pod tym względem może się z nią równać jedynie pompka na naboje CO2. Standardowo pompka rowerowa serwisowa ma uniwersalną główkę, więc obsługuje wszystkie rodzaje zaworów. Można więc nią pompować koła w rowerach MTB, szosowych, miejskich, trekkingowych, a także motocyklach i - w razie braku kompresora - samochodach.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku