Tło

1.04 otwieramy sklep w Warszawie. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rock Shox SID to najbardziej utytułowany widelec amortyzowany w historii MTB. Rowery, w których był zamontowany, wygrały niezliczoną ilość zawodów XC i górskich maratonów. Widelec jest lekki, sztywny i bardzo dobrze pracuje, wybierając zarówno drobne nierówności, jak i największe dropy.

Wersja SL Ultimate wyposażona jest w najlżejszy tłumik, jaki kiedykolwiek wyprodukował amerykański producent - Charger Race Day. Dzięki temu katalogowa masa amortyzatora wynosi nieco ponad 1300 gramów! To świetny wynik biorąc pod uwagę niesamowitą wręcz sztywność tego elementu. Jest to jeden z najlżejszych, jeśli nie najlżejszy, amortyzator o skoku 100 milimetrów na świecie.

W widelcu zastosowano nowy smar, który redukuje tarcie. samemu tym samym celu użyto uszczelek SKF. Dzięki nim amortyzator jest bardzo wrażliwy nawet na niewielkie nierówności. Pneumatyczna sprężyna Debon Air i 32-milimetrowe golenie górne są wręcz stworzone do pokonywania trudnych tras w trakcie zawodów XC.  


Zastosowane technologie

Bottomless Token

Bottomless Token to specjalna podkładka, która umożliwia zmianę charakterystyki pracy amortyzatora. Jej dołożenie sprawia, że widelec jest bardziej progresywny. W pierwszej fazie ugięcie jest liniowe, po przekroczeniu punktu krytycznego amortyzator się utwardza. To szczególnie pożądana cecha podczas jazdy w trudnym terenie.

 

Debonair

Technologia Debonair to sprężyna powietrzna, zastosowana w topowych widelcach Rock Shox. Zapewnia wygładzanie nawet najmniejszych nierówności. Za pomocą zmiany ciśnienia powietrza amortyzator można ustawić dokładnie pod wagę użytkownika.

 

 

Sag Gradients

Podziałka na goleni górnej ułatwia właściwe ustawienie wstępnego ugięcia. Dzięki niej dowiesz się, w jakim zakresie pracuje amortyzator.




Maxima Plush Fluid

Maxima Plush Fluid to najwyższej jakości olej. Jego zadaniem jest ochrona elementów amortyzatora przed zużyciem. Poza tym smar ma za zadanie zmniejszyć tarcie i dźwięki, generowane podczas jazdy.


Boost

Boost to standard mocowania kół, w przypadku widelca – przedniego. Możliwość zastosowania dłuższej osi sprawia, że połączenie koła z amortyzatorem jest dużo sztywniejsze. To przekłada się na sprawniejsze pokonywanie trudnych technicznie tras.



SKF Seals

SKF to producent uszczelnień najwyższej jakości. Takie też elementy zastosowano w topowych widelcach Rock Shox. Największym atutem uszczelek SKF jest niskie tarcie, dzięki któremu amortyzator jest wrażliwy nawet na najmniejsze nierówności. Dodatkowo zabezpieczają one wnętrze elementu, by nie dostawał się do niego brud.

 

Charger Race Day Damper

Damper stworzony przez firmę Rock Shox. Jego największymi atutami są lekkość i skuteczne działanie przy dużych prędkościach. Za pomocą pokrętła na goleni lub manetki można zablokować amortyzator tak, aby był jeszcze wydajniejszy podczas jazdy na gładkich podjazdach.  

Specyfikacja

Informacje

  • Marka ROCK SHOX
  • Blokada skoku manetka
  • Dodatkowe wersja manetki: CRVD
  • Kolor niebieski
  • Manetka TwistLoc
  • Mocowanie hamulca tarczowe Post Mount (PM)
  • Offset 44 mm
  • Przeznaczenie XC/maraton
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj sprężyny powietrznej Debon Air
  • Rozmiar koła 29"
  • Rura sterowa tapered
  • Skok 100 mm
  • Średnica golenii 32 mm
  • Tłumik Charger Race Day
  • Typ amortyzacji powietrze/olej
  • Wykończenie połysk

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD155099
  • Kod EAN 710845848520

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę kurierem DPD.

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

Zaklejanie kartonu
Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.