Cena (zł)
-
Marka
Rozmiar
Kolor
Mocowanie tarczy
Dodatkowe parametry
Tarcza hamulcowa SRAM Centerline X

Brak opinii

(0)

Wyprzedaż

Kolor: czarny-srebrny

329.00 zł 159.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 52%
Producent: SRAM

Tarcze hamulcowe SRAM Centerline X są lżejszą wersją modelu CenterLine. Mają dwuczęściową konstrukcję, która ułatwia odprowadzanie ciepła. 

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125454
czarny-srebrny
Mocowanie tarczy: na śruby, Rozmiar: 180 mm

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
159.00 zł Cena kat. 329.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 52%

Amerykańska firma Sram powstała kiedy na rynku istniało Shimano i długo, długo nic. Wprowadzając na rynek manetki obrotowe Gripshift i wykonane z grilonu przerzutki tylne w systemie ESP, Sram wstrząsnął światkiem rowerowym. Innowacje nadal są głównym celem Sram a oferta firmy aktualnie obejmuje wszystkie możliwe komponenty rowerowe. Ciągła współpraca z producentami rowerów i zawodnikami sprawia, że mamy do czynienia z produktami świeżymi a zarazem dopracowanymi i przetestowanymi. Do produktów Sram które zdobyły szczególne uznanie użytkowników należą: manetki Trigger, Gripshifty, przerzutki tylne, kasety w systemie Power Glide, łańcuchy i korby.
Produkowane ze stali lub stopu stalowo-aluminiowego tarcze hamulcowe to – obok dźwigni, przewodów i zacisków – najistotniejsze elementy hydraulicznego systemu stopującego rower. To one – blokowane przez klocki na zaciskach wzbudzanych klamkami – blokują piastę i unieruchamiają koło. Tarcze hamulcowe do roweru dzieli się na te montowane przy pomocy śrub lub wielowypustu i pierścienia blokującego (nakrętki). To drugie rozwiązanie, opatentowane przez firmę Shimano, pozwala skrócić czas wymiany tarczy i zwiększa sztywność całego układu, co podnosi skuteczność hamowania. Istnieje również możliwość montażu tarczy sześciośrubowej na piaście Centerlock. Służy do tego adapter Centerlock. Tarcze można też podzielić ze względu na wielkość (średnicę). Najpopularniejsze standardy to: 140 mm, 160 mm, 180 mm i 203 mm. Niektóre tarcze wyposażone są w dodatkowy radiator. Dzięki temu efektywniej odprowadzają ciepło generowane podczas tarcia klocków o powierzchnię tarcz. Podobnie jak inne części tego układu tarcze hamulcowe Shimano podlegają zużyciu. Oprócz normalnego użytkowania niszczenie tarcz może być skutkiem źle ustawionych tłoczków, co powoduje nadmierne tarcie części o siebie. Do uszkodzenia tarcz może dojść również w wyniku złego montażu i niewłaściwego transportu. Przy wyborze tarcz rowerowych należy pamiętać, że część z nich jest kompatybilna tylko z wybranymi rodzajami klocków. Montaż nieodpowiedniej okładziny doprowadzi do uszkodzenia tarczy.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku