Koszyk

Koszyk jest pusty

Stery rowerowe A-head

POLECAMY

-10% 99,99 zł
89 ,99 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

bestseller

-22% 179 zł
139 ,99 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

-17% 179,99 zł
149  zł
Dostawa GRATIS

Wyprzedaż

-34% 179,99 zł
117 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-10% 71,99 zł
64 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-7% 74,90 zł
69 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-62% 199 zł
74 ,99 zł
Dostawa GRATIS

bestseller

-10% 99,99 zł
89 ,99 zł
Dostawa GRATIS
5,0

1 opinia

-26% 135 zł
99 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-24% 139 zł
104 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-13% 149,99 zł
129 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-17% 179,99 zł
149  zł
Dostawa GRATIS

bestseller

-17% 179,99 zł
149  zł
Dostawa GRATIS
-17% 229,99 zł
189 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-19% 259,99 zł
209 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-15% 259,99 zł
219 ,99 zł
Dostawa GRATIS

Oświetlenie rowerowe

Logo Eyen

Niskie ceny
i świetna jakość

Zobacz ofertę

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej

Stery rowerowe a-head służą do montażu widelca w ramie. Dzięki nim przednie koło może się precyzyjnie obracać. Zanim rozwiązanie a-head stało się popularne, producenci stosowali stery gwintowane. Aby je nakręcić, rura sterowa również musiała posiadać gwint. Ich konstrukcja była bardzo prosta, ale miała podstawową wadę – stery szybko łapały luzy.

By je wyeliminować, postanowiono zmienić konstrukcję. Na rynku pojawiły się stery typu a-head. Są one nieco podobne do nakręcanych: miski wciskane są do główki ramy, znajdziemy też dolną bieżnię i łożyska. Zupełnie inaczej wygląda regulacja. Elementem, który w a-headach pozwala na dociśnięcie łożysk do misek jest gwiazdka. Wbija się ją w rurę sterową widelca. Wkręcenie w nią śruby (z wykorzystaniem kapsla) sprawia, że widelec jest przyciągany, a luz kasowany. Najczęściej średnica górnego łożyska wynosi 1 1/8 cala, dolnego tyle samo lub 1 ½ (system tapered). Najważniejsze zalety sterów a-head to łatwość kasowania luzów i łatwa konserwacja.