Koło SHIMANO Dura Ace WH-R9170-C40-TL Disc

Brak opinii

(0)

Koło Shimano Dura Ace WH-R9170-C40-TL Disc przeznaczone jest do hamulców tarczowych i opon bezdętkowych. Superlekka obręcz zapewnia doskonałe przyspieszenie.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125834
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
DD125835
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj osi - przód 12 x 100 mm (E-Thru)
  • Rozmiar koła 28"
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Koło szosowe Shimano Dura Ace WH-R9170-C40-TL Disc współpracuje z hamulcami tarczowymi - piasta posiada mocowanie w standardzie Center Lock. Karbonowa obręcz przeznaczona jest do opon bezdętkowych. Podwyższony profil redukuje opór powietrza i pozwala osiągnąć wyższą prędkość.

W tylnym kole producent zastosował układ OPTBAL polegający na tym, że od strony napędu znajduje się dwa razy więcej szprych (16) niż po drugiej stronie (8). Sprawia to, że koło jest sztywniejsze i bardziej trwałe. Model WH-R9170-C40-TL Disc wyposażony jest w tytanowy bębenek oraz cieniowane, aerodynamiczne szprychy.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: szosa, triathlon
  • Materiał obręczy: włókno węglowe
  • Typ hamulca: tarczowy
  • Mocowanie tarczy Center Lock
  • Typ opony: bezdętkowa
  • Wysokość obręczy: 37 mm
  • Szerokość obręczy zewnętrzna/wewnętrzna: 24/17 mm
  • Asymetryczna obręcz w tylnym kole
  • Liczba szprych: 24 (przód), 24 (tył)
  • Technologia OPTBAL
  • Szprychy cieniowane i spłaszczone
  • Łożyska z kulkami ze stali nierdzewnej
  • Bębenek wykonany z tytanu
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie i bębenku: kontaktowe
  • Kompatybilne z kasetami szosowymi 11-rzędowymi (10 rz. po zastosowaniu podkładki dystansowej)
  • Masa: 721 g (przód), 865 g (tył)

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku