Koło SHIMANO Dura Ace WH-R9170-C60-TU Disc

Brak opinii

(0)

Aerodynamiczne koło Shimano Dura Ace WH-R9170-C60-TU Disc przeznaczone jest do hamulców tarczowych. W pełni karbonowa obręcz D2 współpracuje z szytkami.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125840
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
DD125841
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

Niedostępny

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj osi - przód 12 x 100 mm (E-Thru)
  • Rozmiar koła 28"
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Koło szosowe Shimano Dura Ace WH-R9170-C60-TU Disc posiada w pełni karbonową obręcz D2 o wysokim profilu, który znacznie redukuje opór powietrza. Produkt przeznaczony jest do użytku z szytkami oraz współpracy z hamulcami tarczowymi – piasta zawiera mocowanie tarczy w standardzie Center Lock. Koło montuje się za pomocą osi przelotowej E-Thru o średnicy 12 mm. Tylny model posiada układ OPTBAL, w którym od strony napędu znajduje się dwa razy więcej szprych (16) niż po drugiej stronie (8). Wpływa to na jego większą sztywność i trwałość. W kole WH-R9170-C60-TU Disc zastosowano lekki i wytrzymały tytanowy bębenek oraz cieniowane, aerodynamiczne szprychy.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: jazda na czas, triathlon, szosa
  • Materiał obręczy: włókno węglowe
  • Kompatybilność z hamulcami tarczowymi
  • Mocowanie tarczy Center Lock
  • Do szytki
  • Obręcz D2
  • Wysokość obręczy: 60 mm
  • Szerokość obręczy: 28 mm
  • Liczba szprych: 24 (przód), 24 (tył)
  • Technologia OPTBAL
  • Szprychy cieniowane i spłaszczone
  • Łożyska z kulkami ze stali nierdzewnej
  • Bębenek wykonany z tytanu
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie i bębenku: kontaktowe
  • Kompatybilne z kasetami szosowymi 11-rzędowymi (10 rz. po zastosowaniu podkładki dystansowej)
  • Masa: 671 g (przód), 829 g (tył)

Obręcz D2

Obręcz typu D2 została stworzona pod kątem aerodynamiki. Projektanci koła zwrócili uwagę zarówno na wiatr czołowy, jak i boczny i wytworzyli konstrukcję, która minimalizuje opory powietrza. Obręcz D2 jest szeroka i głęboka, gwarantuje też dokładnie wypełnienie szczeliny między nią a oponą. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest większa sztywność boczna i duża wytrzymałość.

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku