Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier DPD
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do października nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie we wtorek!
Kup do: 13:15
Koło tylne DT Swiss ARC 1100 to najwyższej jakości karbonowy dysk zaprojektowany tak, aby w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnych czasówek i rowerów triatlonowych z hamulcami tarczowymi. Zapewnia wydajność, szybkość i niezawodność, aby w kompleksowy sposób poprawić Twoje wyniki. Nie znajdziesz lepszego sprzętu.
Aerodynamika to nie wszystko – aby w pełni ją wykorzystać, koło doposażono o wszystko, czego potrzeba we współczesnym kolarstwie szosowym. To przede wszystkim topowa piasta 180 EXP na łożyskach ceramicznych, która zapewnia niskie opory toczenia i błyskawiczną reakcję na ruch pedałów.
Ponadto obręcz ma 20 mm szerokości i jest bezdętkowa, co zmniejsza szansę przebicia, poprawia komfort i w dalszym stopniu zmniejsza opory – opona pracująca na niskim ciśnieniu lepiej wybiera nierówności i nie podskakuje.
Przejście na hamulce tarczowe pozwoliło stworzyć idealnie płaską powierzchnię boczną bez rantów hamulcowych. Do tego gładkie wykończenie, dbałość o szczegóły i płynne przejście dysku w piastę. Efekt? 2 Waty oszczędności przy prędkości 45 km/h w stosunku do obręczy 80 mm. To najszybsze koło w ofercie.
Najważniejsze cechy
Łożyska maszynowe nie wymagają regulacji, a bębenek można zdjąć i przeserwisować bez narzędzi.
Żadnej ukrytej konstrukcji, szprych i nakładek – cały dysk to pojedynczy element z włókna węglowego.
Nie podoba Ci się czerwone wykończenie? Żaden problem – w zestawie są białe, złote i czarne naklejki.
Dokładnie dopasowana, aby nie zepsuć profilu koła. Siedzi pewnie, więc nie musisz obawiać się, że ją zgubisz.
Technologie
Łożyska ceramiczne SINC
Ich kulki wykonane są z azotku krzemu, który wyróżnia się bardzo dużą twardością i niezwykłą odpornością na zużycie. Bieżnie wykonano ze specjalnego stopu stali opracowanego z myślą o współpracy z tym konkretnym materiałem. Dzięki temu opory zmniejszono do absolutnego minimum i uzyskano trwałość wielokrotnie większą niż przy typowych łożyskach metalowych. Idealnie dopasowany jest też koszyczek łożysk. Pierścień uszczelniający mocuje się tylko z zewnątrz, a ochronny od wewnątrz – to unikalna cecha systemu SINC zmniejszająca tarcie. Poza tym każdy element łożyska występuje tylko w danym modelu, aby zapewnić pełne dopasowanie i najwyższą jakość działania.
Ratchet EXP
Zamiast tradycyjnych zapadek w bębenku piasty DT charakteryzują się dociskanymi do siebie pierścieniami zębatymi. Taki system zapewnia mniejsze opory, więcej punktów zaczepienia jest bezawaryjny oraz prosty w serwisie – wystarczy wyciągnąć bębenek dłonią, nie trzeba nawet zdejmować kasety.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.