Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Komplet kół FSA AGX - specyfikacja

Informacje

  • Marka FSA
  • Kolor czarny
  • Koło - Liczba szprych 24, 24
  • Materiał aluminium
  • Mocowanie tarczy 6 śrub
  • Montaż komplet
  • Piasty - łożyska maszynowe
  • Przeznaczenie MTB
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 15x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • System obręczy Tubeless ready
  • Szerokość wewnętrzna 21,5 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka kaseta shimano / sram
  • Typ hamulca tarczowy
  • Wysokość obręczy 25 mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD131286
  • Kod EAN 4713170257919

FSA AGX to model w pełni uniwersalny. Jeśli masz ramę MTB, gravel czy przełaj na koła 28 lub 29 cali na zgodny standard osi, na pewno będą pasować!

Do tego z pewnością się sprawdzą. Szeroka na 26 milimetrów obręcz (z zewnątrz) zapewnia świetne ułożenie opony. Jest asymetryczna, co pozwala na stworzenie bardzo sztywnego koła. Przystosowano ją do zestawu bezdętkowego. W FSA AGX zastosowano szprychy w standardzie direct pull. Pozbycie się charakterystycznego zagięcia znacznie zwiększa ich wytrzymałość.

Piasty obracają się na wytrzymałych łożyskach maszynowych. Przednie ma oś 15 mm x 100 mm, tylne – 12 mm x 142 mm. Tylna piasta ma sześć zapadek i bębenek, wykonany z aluminium. Tarcze przykręcane są na sześć śrub.

Koła zaplecione są ręcznie i przystosowano je do systemu bezdętkowego. W zestawie otrzymujemy osie QR, zawór bezdętkowy i taśmę do zestawu tubeless.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: MTB, gravel, przełaj
  • Koła zbudowane są ręcznie
  • Piasty wyposażono w stalowe łożyska maszynowe
  • Każde koło ma 24 podwójnie cieniowane szprychy straight-pull
  • Bębenek kompatybilny jest z kasetami Shimano lub SRAM XD
  • Szerokość wewnętrzna obręczy: 21,5 mm, zewnętrzna: 26,1 mm
  • Masa kół: 1740 g

Komplet kół FSA AGX - opinie

  • Paweł
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Niestety zestaw nie chciał się uszczelnić na standardowej taśmie i wentylach. Największym problemem jest uciekające powietrze w okolicach wentyla, musiałem dokupić inne niż te z zestawu, aby uzyskać zadowalające efekty, a i tak nie jestem pewien czy będzie ok. Do konwersji osi potrzebny jest klucz 19 mm bardzo cienki jak do konusów. Gdyby nie te problemy dałbym 55.