Układ napędowy
SRAM XX1 Eagle zapoczątkowuje nową erę wolności i następny poziom bezkompromisowej wydajności dla zawodników
XC, Trail i Enduro. Najlepsi zawodnicy świata zainspirowali inżynierów SRAM, aby stworzyli najbardziej zaawansowany napęd rowerowy, jaki kiedykolwiek powstał.
SRAM XX1 Eagle to coraz popularniejszy zarówno wśród zawodowców, jak i amatorów napęd 1x o nieosiągalnym do tej pory zakresie przełożeń. Kaseta SRAM XD o rozpiętości 10-50 zębów, pozwala bez żadnych ograniczeń poruszać się w każdym terenie. Dodając do tego zwiększoną odporność na ścieranie, jeszcze precyzyjniejszą i gładszą zmianę biegów, otrzymujemy
napęd praktycznie idealny.
Manetka zmiany biegów
SRAM XX1 Eagle Trigger stworzona do współpracy z napędem 1x12. Zaprojektowana z myślą o wyścigach, zapewnia najwyszą ergonomię i precyzję zmiany biegów.
Cechy produktu:- Nowy mechanizm zmiany biegów, to gładsza i szybsza zmiana biegów oraz najwyższą niezawodność
- Dźwignia oraz górna pokrywa wykonana z włókien węglowych, dla ograniczenia wagi
- Tytanowe śruby
- Szeroka możliwość ustawienia za pomocą regulacji zasięgu dźwigni oraz obejmy MatchMaker X
- Maksymalna ilość zmiany biegów jednym ruchem kciuka: 5
- Zalecane grupy: XX1 Eagle, X01 Eagle
- Ilość rzędów: 12
- Kompatybilność: 12-rzędowe przerzutki tylne SRAM Eagle
W zestawie:- Manetka SRAM XX1 Eagle Trigger, 12-rzędowa, czarno-złota
- 1 x Adapter montażowy Matchmaker X
- 1 x Linka przerzutki
Zastosowane technologie:MatchMaker X Integrated
to więcej niż zwykła obejma montażowa. Do jednej obejmy możemy zamontować aż trzy różne manetki - blokadę widelca XLoc, manetkę SRAM Trigger oraz dźwigni hamulcowej AVID. Możliwe jest również podłączenie manetki XLoc do sztycy Rock Shox Reverb. Rozwiązanie to sprawia, że możemy każdą dźwignię umieścić w miejscu, które jest dla Nas najbardziej odpowiednie.
X-Actuation
to technologia opracowana specjalnie dla napędów SRAM 1x, zapewnia precyzyjną i pewną zmianę przełożeń w całym zakresie kasety.
ZeroLoss
oznacza dosłownie zero strat. Po naciśnięciu na dźwignię zmiany przełożenia, linka jest ciągnęta lub popuszczana od razu. Nie występuje efekt "pustego" pchania dźwigni. Zmiany biegów następują natychmiastowo i precyzyjnie.