Mechanizm korbowy SHIMANO FC-MT100

(0)

FC-MT100 to mechanizm korbowy firmy Shimano. Producent nie przypisał go do żadnej grupy, ale odpowiada on Alivio. 

Zobacz więcej...
49.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125473
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Długość: 170 mm, Stopniowanie: 40-30-22
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 49.90 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość 170 mm
  • Ilość rzędów 3
  • Kolor czarny
  • Materiał stal
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Rodzaj kwadrat
  • Stopniowanie 40-30-22
Marka Shimano

FC-MT100 to mechanizm korbowy firmy Shimano. Producent nie przypisał go do żadnej grupy, ale odpowiada on Alivio. „FC-MT100” ma trzy tarcze o wielkości tarcz: 40/30/22. Dzięki temu świetnie sprawdzi się zarówno w rowerach na kołach 27,5-calowych, jak i 29-calowych. Mechanizm dedykowany jest do napędów 9-rzędowych. W mechanizmie zastosowano technologie Mega 9 Lite, Hyperglide i Hyperdrive. Mechanizm mocowany jest na kwadrat. Shimano rekomenduje do niego oś suportu o długości 122/123 milimetry.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: MTB, trekking, cross
  • Technologie: Mega 9 Lite, Hyperglide i Hyperdrive
  • Napęd: 9-biegowy
  • Tarcze: 40/30/22
  • Długość ramienia: 170 mm
  • Mocowanie: na kwadrat
  • Mechanizm 4-ramienny
  • Sugerowana długość osi suportu: 122/123mm
  • Masa: 900 gramów

Technologie:

Mega 9 Lite. Dzięki tej technologii rowerzysta może idealnie dopasować przełożenie do warunków terenowych. Bez względu na to, czy jedzie na rowerze na kołach 26, 27,5 czy 29. Zaletą Mega 9 Lite jest także większy prześwit tylnej opony, co jest szczególnie ważne w rowerach na dużych kołach.

Hyperglide. Technologia umożliwiająca szybką i pewną zmianę przełożeń. Jest to możliwe dzięki specjalnie wyprofilowanym zębom (poza najmniejszą tarczą). Profil ten nie tylko ułatwia pojedynczą redukcję biegu, ale zapewnia również płynną zmianę wielu przełożeń na raz.

Hyperdrive. Rozwiązanie stosowane w mechanizmach korbowych. Ułatwia zmianę przełożeń przy pomocy przedniej przerzutki. W systemie tym tarcze SG-X posiadają od strony ramy specjalne zęby (na środkowej tarczy) oraz piny (na największej) pomagające łańcuchowi „wspiąć się” na kolejną zębatkę.

Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku