Mechanizm korbowy SHIMANO GRX FC-RX810

-23% 919
709 ,99 zł
Dostawa gratis
42,60 zł x 20 rat Oblicz ratę
3545 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: czarny
  • Długość:
  • Ilość rzędów:
  • Stopniowanie:

Odbierz w Paczkomacie już w weekend!
Zamów w ciągu:

Zamów ten produkt do Paczkomatu InPost dzisiaj do godziny 15:00, a dostarczymy go już w ten weekend. Dostawa jest GRATIS.

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Dedykowany do kasety 11 rz.
  • Długość 175 mm
  • Ilość rzędów 2
  • Kolor czarny
  • Linia łańcucha 46.9 mm
  • Materiał aluminium
  • Przeznaczenie gravel
  • Stopniowanie 48-31
  • Typ zewnętrzne

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD131758
  • Kod EAN 4550170448776
  • Waga produktu 710 g

Mechanizm korbowy Shimano GRX FC-RX810 przeznaczony jest do graveli. Jest częścią pierwszej na świecie grupy, stworzonej specjalnie do tego typu rowerów.

Czym mechanizm GRX odróżnia się od innych? Do tej pory w rowerach gravelowych stosowano części szosowe. Takie tarcze mechanizmu korbowego miały stopniowanie 50-34T. To idealna liczba zębów na asfalt. Po zjechaniu na szuter lub ścieżkę biegi okazywały się zbyt twarde.

Mechanizm korbowy Shimano GRX

Dlatego Shimano GRX FC-RX810 ma tarcze w konfiguracji 48-31T. To sprawia, że przełożenia są lżejsze, a jazda w nawet trudnym terenie jest przyjemnością.

Jakie cechy ma mechanizm korbowy?

  • Masa mechanizmu (katalogowa) – 710 g
  • Linia łańcucha – standard (46,9 mm)
  • Technologia: Hollowtech II
  • Współczynnik Q (mm): 151  


Zastosowane technologie

Hollowtech II

Technologia Hollowtech II stosowana jest w mechanizmach korbowych. Konstruktorzy skoncentrowali się na zapewnieniu maksymalnej sztywności. Chodzi o to, by każdy wytworzony przez kolarza wat energii był przekazywany do napędzania roweru. Mechanizmy z technologią Hollowtech II są także bardzo lekkie. Ramiona korby wydrążono, a zintegrowana oś to idealne połączenie niskiej masy i sztywności. 

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.