Olej FINISH LINE Cross Country

(2)

Finish Line Cross Country Wet Lube zwany popularnie zielonym to wysokiej klasy smar syntetyczny przeznaczony do jazdy w terenie i ekstremalnych warunkach.

Zobacz więcej...
17.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów: (2)
Dostępne wersje [4]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD4011
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 60 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 20.90 zł 17.90 zł Cena kat. 20.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 14%

DD4009
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 120 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Bestseller
Cena: 33.90 zł 26.90 zł Cena kat. 33.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

DD4010
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 235 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

9 szt.
Cena: 43.90 zł 32.90 zł Cena kat. 43.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 25%

DD103488
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 240 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

8 szt.
Cena: 54.90 zł 41.90 zł Cena kat. 54.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 24%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [2]
  • Dodatkowe butelka plastikowa
  • Opakowanie 60 ml
  • Warunki mokre
  • Zastosowanie do łańcucha

Finish Line Cross Country Wet Lube zwany popularnie zielonym to wysokiej klasy smar syntetyczny przeznaczony do jazdy w terenie i ekstremalnych warunkach. Jego odporność na wypłukanie jest legendarna i wielokrotnie przetestowana na trasach MTB Marathon.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonany z polimerów syntetycznych olejów o wysokiej lepkości o właściwościach odpychających wodę, wzbogacony zaawansowanymi dodatkami przeciwzużyciowymi.
  • Typowy smar który pozostaje mokry po aplikacji aby zapewnić maksymalną gładkość pracy układu napędowego oraz ochronę przed korozją w najgorszych warunkach.
  • Nadaje się do używania w suchych warunkach w których zapewnia ekstremalnie długie przebiegi bez smarowania. Należy jednak wytrzeć nadmiar smaru ponieważ będzie łatwo łapał zanieczyszczenia.
  • Na rynku od 1994 roku. Kiedy wprowadzono go po raz pierwszy stał się preferowanym smarem dla wielu profesjonalnych ekip MTB
  • Ciężka, mokra i lepka konsystencja jest trwała ale też trudna do utrzymania w czystości. Jeśli istotne jest dla Ciebie działanie w każdych warunkach i nie przeszkadza Ci że spędzisz trochę więcej czasu na czyszczeniu napędu to jest to produkt dla Ciebie.
Recenzje produktu
Ocena klientów: (2)
  • Dodano: 2016-09-15

    Przez: gabriel.kisielewski

    Świetny olej na każde warunki pogodowe. Dobra gęstość. Starcza na długie dystanse. Polecam.

  • Dodano: 2016-09-24

    Przez: mateuszmroz1988

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku