Piasta SHIMANO XTR FH-M9111

-10%1 245
1 121  zł
Dostawa gratis
67,26 zł x 20 rat Oblicz ratę
5605 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: grafitowy
  • Ilość otworów:
  • Mocowanie tarczy:
  • Montaż:
  • Rodzaj osi - tył:
  • Typ bębenka:

Dostawa gratis w 5-10 dni

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Ilość otworów 32
  • Kolor grafitowy
  • Łożyska kulkowe
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Rodzaj osi - przód n/d
  • Rodzaj osi - tył 148 x 12 mm (E-Thru)
  • Typ bębenka micro spline

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD131294
  • Kod EAN 4550170504946

Tylna piasta Shimano XTR FH-M9111 to „klasyka gatunku”. Najlepsze materiały, niska masa, perfekcyjne działanie, legendarna trwałość – to wszystko sprawia, że to obiekt marzeń wielu rowerzystów.

Masa piasty to – zdaniem producenta – jedynie 238 g. Taki wynik pozwala na stworzenie koła niesamowicie lekkiego, a to szczególnie ważne. Od 2018 roku piasty Shimano XTR mają bębenki Micro Spline. Dzięki nim można używać kaset 12-rzędowych o rozpiętości 10-45 i 10-51. To sprawia, że zakres przełożeń w napędzie z jedną tarczą może wynosić aż 510 procent!

Piasta Shimano XTR FH-M9111 ma uszczelnienie labiryntowe i kontaktowe. Kąt zazębiania to jedynie 7 stopni. Koło reaguje błyskawicznie na obrót pedałami. Piasta kompatybilna jest z tarczami hamulcowymi w standardzie Center Lock.

Historia grupy Shimano XTR rozpoczęła się w 1992 roku. To był przełom – miała 8-rzędową kasetę, co było na tamte czasy szokiem. W tylnej przerzutce zastosowano… łożyska ceramiczne. Już od początku stała się wyznacznikiem niskiej masy, nieprawdopodobnej trwałości i rewelacyjnego działania w świecie MTB. Przez lata ewoluowała, by wiosną 2018 roku znów zaskoczyć. 12-rzędowy napęd nie był rewolucyjny, ale pozwolił przenieść tę technologie na zupełnie inny poziom.


Najważniejsze technologie:

Center Lock

Technologia Center Lock umożliwia łatwy i szybki montaż tarczy hamulcowej. Wystarczy kilka ruchów kluczem i gotowe. W przypadku standardu „sześć śrub” każdą z nich trzeba odkręcić oddzielnie. Producent zapewnia, że mocowanie Center Lock zwiększa sztywność, a tym samym precyzję hamowania.


Micro Spline

Technologia Micro Spline umożliwia zastosowanie kasety 12-rzędowej z najmniejsza koronką 10T. To sprawia, że zakres kasety z jedną tarczą może wynosić aż 510 procent! Biegów nie powinno nigdy zabraknąć!

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.