Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Preparat uszczelniający EFFETTO MARIPOSA Espresso Doppio

59 ,99 zł
47,99 zł/100 ml

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Ostatnie 3 szt.
Pokaż salony Ukryj salony
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 2 szt.

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

  • Opakowanie:

Firma powstała w 2007 roku to indywidualny projekt Alberto De Gioannini.
Włoch, jako pasjonat kolarstwa interesuje się technicznymi rozwiązaniami i nowinkami związanymi z rowerem i jego utrzymaniem.
Marka, swoją nazwę czerpie z naukowego odkrycia, w którym Edward Lorenz przedstawił anegdotycznie teorię chaosu,
mówiąc, że trzepot skrzydeł motyla np. w Ohio, może po trzech dniach spowodować w Teksasie burzę piaskową.
Z tego odkrycia, firma czerpie swoją filozofię, w której przyjmuje,
że nawet najdrobniejsze szczegóły w odpowiednich warunkach, mogą dawać ogromne efekty.


Espresso Doppio to nowość na rok 2014. Zaprojektowane głownie, aby móc napełnić koła 29" i więcej.

Przy obecnej modzie na rowery Enduro, a co za tym idzie szersze opony to Espresso Dopio jak najbardziej się nadaje, gdzie Espresso może być za małe.

  to inowacyjny uszczelniacz i zestaw naprawczy w jednym, zarówno do kół MTB jak i szosowych.

Espresso to zestaw dla wymagających rowerzystów i zawodników. Jak wszystkie produkty Effetto Mariposa zawiera inowacyjne pomysły i wiele użytecznych rozwiązań.

  • Espresso nadaje się do zastosowań na szosie jak i w trudnym terenie do opon bezdętkowych oraz dętkowych.
  • Giętki przewód silikonowy pasuje bezpośrednio do zaworów presta , po zwala to na użycie nawet gdy szprychy znajdują się bardzo blisko zaworu.
  • Bardzo prosta aplikacja uszczelniacza
  • Dzięki bezpośredniemu połączeniu pomiędzy zaworem a Espresso podczas aplikacji nie ma żadnych wycieków co pozwala na szybką aplikację bez zdejmowania rękawiczek
  • Aby napełnić i naprawić oponę wystarczy tylko 1 minuta. Można stosować do opon od 29"+ (29x3.00)
  • Jak reszta produktów Effetto Mariposa do produkcji nie zastosowano amoniaku i jest w 100% przyjazny dla opon , taśmy i obręczy.
  • Jeden pojemnik 125 ml wystarcza do naprawy jednej opony z ciśnieniem 3 bary. Posiada tylko końcówkę do zaworu presta.

Wymiary pojemnika: 155 mm x 50 mm

Pojemność: 125 ml

Specyfikacja

Informacje

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD76204
  • Kod EAN 7640164680293
  • Kod producenta EMCHESP125

Opinie o modelu

  • mazopolis
    5,0

    Opinia niezweryfikowana Ta opinia nie została zweryfikowana co do tego, czy pochodzi od klienta CentrumRowerowe.pl, który używał danego produktu lub go nabył.

  • mazopolis
    5,0

    Opinia niezweryfikowana Ta opinia nie została zweryfikowana co do tego, czy pochodzi od klienta CentrumRowerowe.pl, który używał danego produktu lub go nabył.

    Po raz pierwszy ED wpadł w moje ręce ponad rok temu. Stanąłem przed koniecznością odświeżenia systemu bezdętkowego w moich kołach i zdecydowałem się na innowacyjne rozwiązanie; do tamtej pory stosowałem, z powodzeniem, wyłącznie mleczko Caffelatex. Jakież było moje zdziwienie, gdy po podłączeniu pojemnika do zaworu przedniego koła i zaaplikowaniu preparatu, opona momentalnie spęczniała na moich oczach, wypełniając się pianą uszczelniającą. Trochę pieniącego się preparatu wypłynęło ze szczelin między stopką opony a obręczą, trochę też wydostało się przez zawór po usunięciu wężyka aplikatora, ale generalnie system powstał błyskawicznie i bezproblemowo, a na dodatek nie musiałem użyć do tego celu pompki... Ale to był dopiero początek mojego szoku (w pozytywnym rozumieniu, rzecz jasna). Zabrałem się za tylne koło. Wiedziałem, że w tym kole będę już musiał dopompowywać oponę pompką, gdyż jeżdżę z dużo wyższym ciśnieniem z tyłu i ciśnienie z pojemnika nie wystarczy do osiągnięcia wymaganej wartości. Poza tym liczyłem się z większym wyciekiem preparatu i utratą ciśnienia w czasie sporządzania systemu, gdyż tylna opona była dziurawa w co najmniej dwóch miejscach. Na próbę zaaplikowałem preparat tylko przez kilka sekund, byłem ciekawy, jak poradzi sobie z dziurami w oponie. Pojawiła się piana w kilku miejscach. Poczekałem cierpliwie aż "bąblowanie" ustanie. Kiedy ustało, nie dodałem już więcej preparatu, tylko zacząłem pompować oponę pompką. Opona kilka razy przepisowo "trzasnęła" na obręczy i osiągnęła twardość kamienia, dzięki ciśnieniu 4 barów. Położyłem koło na wadze... Różnica masy między kołem wypełnionym a zważonym wcześniej bez wypełnienia wynosiła... dwadzieścia dziewięć gramów. Wiem, jak to brzmi... Mnie udało się przejechać na tak lajtowym tylnym kole około 600 km, potem musiałem uzupełnić wypełnienie. Dodam, że jeżdżę na oponach Schwalbe Nobby Nic TLR. Nadmienię też o tym, że przy uzupełnianiu wypełnienia śmiało można posłużyć się Caffelatexem. Podsumowując: piana podawana pod ciśnieniem do pierwszych wypełnień jest skuteczniejsza niż mleczko, nie trzeba machać kołem na wszystkie strony, stosować pompki, chyba, że przy dobijaniu ciśnienia do pożądanej wartości, proces uszczelniania odbywa się szybciej, jest efektywny nawet przy zastosowaniu używanych, podniszczonych opon. Ponadto pianę można też zabierać ze sobą w trasę, pojemnik zajmuje niewiele miejsca w plecaku; kiedyś pomogłem chłopakowi który miał awarię i zyskałem jego i jego kolegów wielkie uznanie i wdzięczność - naprawa dziurawej opony i dętki odbyła się w kilkadziesiąt sekund bez zdejmowania koła z widelca :) Przy dużych dziurach, takich około półcentymetrowych, ED radzi sobie jednak znacznie gorzej, szczególnie w upały. Zeszłego lata wielokrotnie dochodziło w moim rowerze do nagłych perforacji opony, gdy zostawiałem rower przed sklepem w nasłonecznionym miejscu. Gdy wsiadałem na rower i jechałem dalej wszystko wracało do normy, dziury ulegały samozasklepieniu. Dlatego w upał lepszy Caffelatex.