R-Raymon TrailRay 140 E 7.0 to e-MTB od znanego niemieckiego producenta. Model zaprojektowano z myślą o Trailu, dlatego wyposażono go w pełne zawieszenie o skoku 140 mm oraz mocny silnik od Yamahy. Za sprawą tak udanego doboru komponentów rower świetnie sprawdza się podczas jazdy po górskich szlakach. Geometria ramy ułatwia dynamiczne zjazdy po trudnych technicznie szlakach, natomiast wsparcie pedałowania sprawia, że nawet strome podjazdy można przemierzyć przy niewielkim wysiłku.

Jeżeli kochasz jazdę w terenie i chcesz za każdym razem czerpać z niej 100% satysfakcji, to wybierz ten rower górski z pełnym zawieszeniem. Model zapewnia także wysoki komfort podróżowania, dlatego idealnie sprawdza się podczas całodniowych wycieczek i długodystansowych tras.
Dlaczego warto wybrać R-Raymona R-RAYMON TrailRay 140 E 7.0? Oto lista jego najistotniejszych atutów:
- Wydajny, mocny i lekki silnik centralny Yamaha PW-X2. Może on zapewnić aż 80 Nm wsparcia pedałowania, dlatego doskonale sprawdza się na trailowych trasach – siły asysty nie zabraknie nawet w najtrudniejszych warunkach. Charakterystyka działa jednostki napędowej została dobrana tak, aby dostarczać kolarzowi mocnych wrażeń z jazdy – zgodnie z koncepcją Pure Ride. Silnik momentalnie i dynamicznie reaguje na wyższą kadencję obrotu pedałami. Jazda jest dzięki temu bardziej dynamiczna.
- Zintegrowana wewnątrz ramy bateria Simplo Energy Tube ma pojemność aż 630 Wh, czyli jest jedną z wydajniejszych propozycji na rynku. Ilość zmagazynowanej energii daje możliwość pokonywania bardzo dalekich tras, bez obawy o rozładowanie ogniw. Zasięg wspomagania to nawet kilkadziesiąt kilometrów.
- 140 mm skoku pełnego zawieszenia, czyli wartość zapewniająca dobry komfort jazdy, skuteczne tłumienie drgań, a także optymalną efektywność pedałowania. Z przodu zastosowano widelec RockShox 35 Silver R, natomiast damper z tyłu to SR SUNTOUR Raidon R. Oba amortyzatory są powietrzne, dlatego podlegają szerokiemu zakresowi regulacji do potrzeb użytkownika.
- Nowoczesna, dosyć progresywna geometria aluminiowej ramy ułatwia manewrowanie w terenie, ponieważ gwarantuje świetne „czucie” roweru. Początkującym rowerzystom zapewni to większe bezpieczeństwo na zjazdach, a doświadczonym kolarzom MTB pozwoli na dynamiczniejszą jazdę.
- Napęd Shimano Deore 1x10, czyli seria często stosowana w rowerach elektrycznych. Jest to wersja 5130, czyli nowa grupa wzmocniona specjalnie na potrzeby e-bike’ów.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z czterema tłokami, czyli rozwiązanie zapewniające większą siłę hamowania.
- Konstrukcja typu mullet, czyli koła o różnych rozmiarach. Z przodu jest to 29”, a z tyłu 27,5”. Rozwiązanie często stosuje się w fullach przeznaczonych do trailu i enduro, ponieważ łączy zalety większych i mniejszy obręczy.