Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rondo Ruut AL1 to jeden z najbardziej wszechstronnych modeli dostępnych w ofercie polskiej marki RONDO. Doskonale sprawdza się zarówno, jako środek transportu, jak i towarzysz inspirujących przygód terenowych. Będzie odpowiedni na dzikie szutry oraz wymagające przełajowe szlaki.

Zmienna geometria

Bez względu na to, czy chcesz jeździć rekreacyjnie, czy ścigać się w maratonach, Rondo Ruut AL1 będzie doskonałym wyborem. Dlaczego? Jednym z najważniejszych wyróżników modelu jest lekki, carbonowy widelec TwinTip 2.0, który umożliwia dostosowanie geometrii (kąta główki i wyprzedzenia widelca) do potrzeb użytkownika.

Do wyboru są dwa tryby:

  • HI — bardziej agresywny, dostosowany do optymalizacji osiągów podczas jazdy na płaskim terenie,
  • LO — lżejszy, dzięki któremu pozycja na rowerze jest komfortowa, co sprawdzi się podczas pokonywania długich dystansów lub jazdy w lesie.

Wytrzymała rama

Rama tego modelu została wykonana z aluminium. Niestandardowo hydroformowane rurki w przednim trójkącie pozwoliły na znaczne obniżenie masy roweru. Jednocześnie Ruut AL1 pozostał sztywny i wytrzymały.

Nowoczesny wygląd tego gravela to zasługa estetycznego, wewnętrznego poprowadzenia okablowania. Przewody i linki ukryto wewnątrz ramy, co dodatkowo chroni je przed uszkodzeniem.

Solidne komponenty

Wszechstronny rower został wyposażony w solidny napęd 1x11. Manetki i przerzutki amerykańskiej marki SRAM z serii Apex 1 świetnie spisują się w zróżnicowanych warunkach. Zapewniają płynną zmianę biegów oraz odpowiednie naprężenie łańcucha. Kaseta Microshift 11-42T gwarantuje szeroki zakres przełożeń, dzięki czemu sprawdzi się zarówno na asfalcie i szutrach. Zatrzymanie się pojazdu umożliwiają tarczowe hamulce hydrauliczne SRAM Apex 1, cechujące się doskonałą modulacją i siłą hamowania dostosowaną do specyfiki roweru.

Aluminiowe obręcze, wytrzymałe opony

Model opiera się na lekkich, aluminiowych obręczach marki Rondo, które są przystosowane do pracy w systemie bezdętkowym. Projektanci zdecydowali się założyć na nie opony Vittoria Terreno Dry. To idealne rozwiązanie do jazdy po suchych i twardych nawierzchniach. Cechują się doskonałą przyczepnością i stabilnością. Mieszanka gumowa zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia.

Miejsca montażowe

Rondo Ruut AL1 to rower, który może być towarzyszem najciekawszych bikepackingowych przygód. Duża ilość otworów montażowych sprawia, że bez trudu zamontujesz błotniki, bagażnik oraz niezbędne na wielodniowe wyprawy sakwy.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 55,5 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta M
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec Twintip 2.0 Carbon

Napęd

  • Napęd 1x11
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna SRAM Apex 1
  • Manetki SRAM Apex 1
  • Mechanizm korbowy Rondo Direct 42T, 172.5mm
  • Kaseta/wolnobieg Microshift 11-42T, 11s
  • Wkład suportu PF 86/Shimano BB-RS500

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Apex 1

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Rondo aluminium 622-23 (tubeless compatible)
  • Opony p/t Vittoria Terreno Dry 700Cx40
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Rondo Alu, 90mm
  • Wspornik siodła Rondo Alu 350x27.2mm
  • Siodło Selle Italia Model X
  • Pedały n/d

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD177560
  • Kod EAN 2019090012440

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz
Tabela rozmiarów
Rama rowerowa
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy 53 cm 54 cm 55,5 cm 57 cm 58,5 cm
Rozmiar koła 27,5" 28" 28" 28" 28"
Wzrost 150 - 165 165 - 173 172 - 180 179 - 187 186 - 194
HT Długość główki ramy 100 110 130 160 180
HA Kąt główki ramy 70 70,5 71,5 71,5 71,5
TT Efektywna długość górnej rury 530 538 553 571 585
BB Drop 65 70 70 70 70
Stack 519 536 558 587 606
Reach 371 374 382 392 400
CS Długość tylnych widełek 420 420 420 420 420
SA Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73 73
ST Długość rury podsiodłowej 450 475 510 540 570
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta RONDO

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >> efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Rozmiar koła 28"
Wzrost 172-180
ST Długość rury podsiodłowej 510
TT Efektywna długość górnej rury 553
HT Długość główki ramy 130
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 71,5
CS Długość tylnych widełek 420
Reach 382
Stack 558
BB Drop 70

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy dwa rodzaje przesyłki kurierskiej oraz odbiór złożonego roweru w punkcie.

  • Złożony rower
    Rower złożony przez specjalistę
    Odbiór w punkcie w Twoim mieście
    Koszt wysyłki do serwisu:

    Gratis!

    Cena złożenia roweru zależy
    od wybranego punktu odbioru.
    Zamów darmowe dostarczenie roweru do najbliższego punktu odbioru. Rower zostanie złożony przez specjalistę, który przygotuje go do jazdy. Koszt montażu klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
  • Rozkręcony rower w kartonie
    Rower do samodzielnego montażu
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Jesteś doświadczonym rowerzystą? Potrafisz sam złożyć rower i przygotować do sezonu? Jeśli składanie roweru sprawia Ci przyjemność wybierz dostawę roweru do własnego montażu. Zostanie on przesłany w fabrycznym stanie.
  • Złożony rower w kartonie
    Rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Posiadasz podstawową wiedzę na temat roweru? Zamów model wstępnie złożony i wyregulowany! Wystarczy, że samodzielnie wyprostujesz kierownicę, przykręcisz pedały i mostek. Kilka prostych kroków wystarczy do przygotowania roweru do jazdy.