Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2 GR

15 799  zł
Cena katalogowa: 17 499

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

1579.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Ostatnie 2 szt.
Pokaż salony Ukryj salony
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również

Nowość

Rower gravel MARIN Headlands 1
Rower gravel BASSO Palta Rival eTap AXS 1x12
Rower gravel BASSO Palta Rival eTap AXS 1x12
14 999  zł
Cena katalogowa: 23 699 zł
Rower gravel FELT Broam 60
Rower gravel FELT Broam 60
3 199  zł
Cena katalogowa: 5 199 zł
Rower gravel BASSO Palta GRX 800 1x11
Rower gravel BASSO Palta GRX 800 1x11
13 499  zł
Cena katalogowa: 21 199 zł
Rower gravel RONDO MYLC CF2
Rower gravel RONDO MYLC CF2
12 799  zł
Cena katalogowa: 14 999 zł
Rower szosowy LAPIERRE Pulsium SAT Allroad 6.0
Rower szosowy LAPIERRE Pulsium SAT Allroad 6.0
13 999  zł
Cena katalogowa: 16 999 zł
Rower gravel ORBEA Terra M30 Team 1X
Rower gravel ORBEA Terra M30 Team 1X
13 949  zł
Cena katalogowa: 15 999 zł
Rower gravel SENSA Giulia Elite GRX Carbon Edition
Rower gravel SENSA Giulia Elite GRX Carbon Edition
14 999  zł
Cena katalogowa: 17 299 zł
Rower gravel RONDO Ratt CF1
Rower gravel RONDO Ratt CF1
16 999  zł
Cena katalogowa: 19 399 zł

Superior X-Road Team Issue Di2 GR to doskonale wyposażony model, który wymyka się tradycyjnemu podziałowi na rowery szosowe i gravele. Czeski producent połączył w tej konstrukcji karbonową ramę szosową ze swojej najwyższej serii produktów, a także topowy osprzęt gravelowy – elektroniczny napęd Shimano GRX Di2, wszechstronne koła bezdętkowe DT Swiss GR 1600 Spline DB25l oraz hydrauliczne hamulce tarczowe. W efekcie powstał rower niezwykle dynamiczny, lekki oraz sztywny, który dobrze radzi sobie zarówno na gładkim asfalcie, jak i szutrach.

Jeżeli szukasz roweru 2w1, który będzie zarazem szybką szosą i terenowym gravelem to Superior X-Road Team Issue Di2 GR idealnie sprawdzi się w tej roli.

Naszym zdaniem najważniejsze atuty tego roweru to:

  • Lekka, sztywna i wytrzymała rama z włókna węglowego. Zaprojektowano ją z myślą o dużych prędkościach, dlatego wyróżnią się sportową geometrią. Dużą zaletą konstrukcji jest nowoczesne i ciekawie rozwiązane zintegrowanie kabli. Poprowadzono je nie tylko wewnątrz ramy, ale także przez kokpit i widelec, dlatego całość prezentuje się czysto i minimalistycznie, ponieważ nic nie wystaje z obrysu ramy.

  • Lekkie i mocne koła DT Swiss GR 1600 Spline DB25 z szerokością obręczy przystosowaną do szerszych opon gravelowych – maksymalnie do 40 mm. Fabrycznie zamontowano na nich wszechstronne ogumienie Schwalbe G-One Allround w systemie tubeless.

  • Dedykowany gravelom napęd Shimano GRX 1x11 z elektroniczną kontrolą Di2. Jest lekki, precyzyjny i niezawodny. Zapewnia o wiele więcej możliwości niż mechaniczne grupy.

  • Aerodynamiczne elementy, takie jak kierownica oraz sztyca o profilu w kształcie litery „D”, z zamkiem ukrytym w górnym zamku.

  • Funkcjonalne detale – zdejmowana magnetyczna dźwignia do sztywnych osi oraz ukryte punkty montażowe na błotniki.


Superior X-Road Team Issue Di2 GR w wersji z ramą 57 cm i kołami 28".


Specyfikacja

Informacje

  • Marka SUPERIOR
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor czarny-oliwkowy
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 59 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 580mm (XL)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD Carbon Fork

Napęd

  • Napęd 1x11
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RD-RX817 Di2 Shadow Plus
  • Manetki Shimano GRX ST-RX815 Di2
  • Mechanizm korbowy Shimano GRX FC-RX810 Hollowtech II (42T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano SLX CS-M7000-11 (11-42T)
  • Wkład suportu Shimano BB-RS500 PressFit, shell 41x86.5mm

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano GRX BR-RX810, tarcze Shimano RT-MT800 180/160mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss GR 1600 SPLINE®, CL, Tubeless Ready
  • Opony p/t Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, TL-Easy (40-622) 28x1.50" (Addix)
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik siodła ONE Aero Carbon
  • Siodło Fizi:k Terra Argo X5
  • Pedały brak
  • Kierownica ONE Carbon Integrated Cockpit ICR

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD175316
  • Kod EAN 8592842174442
  • Kod producenta 801.2022.28039

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 185-200
ST Długość rury podsiodłowej 522
TT Efektywna długość górnej rury 590
HT Długość główki ramy 180
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 72
CS Długość tylnych widełek 406
WB Baza kół 1033
Reach 408
Stack 597
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • Artur
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Po kilku tygodniach użytkowania, śmiało mogę potwierdzić trafność wyboru. Świetna relacja ceny do specyfikacji. Nie jest to najtańszy wybór, jednak już od pierwszych kilometrów czuć lekkość i precyzję jazdy. Wzrost skuteczności czuć zwłaszcza na wymagających trasach z licznymi przewyższeniami. Z pewnością jest to zasługa karbonowego framesetu, najwyższej jakości napędu Di2 i sprawdzonych kół DT. Na duży plus również pełna integracja i stonowane malowanie z subtelnymi oznaczeniami producenta, dzięki czemu rower wygląda nietuzinkowo, a jednocześnie nie rzuca się jakoś specjalnie w oczy. Poza tym miły dla oka aerodynamiczny kokpit jest dość wygodny na dłuższych dystansach, a jednocześnie zauważalnie sztywniejszy w sprintach. Opony to dobry kompromis na szybsze szutry i gorszej jakości asfalt (w zestawie są też wentyle pod tubeless). Ponad fabryczną specyfikację dokupiłem przewód EW-SD50 o długości 600 mm, żeby w pełni skorzystać z funkcjonalności lewej klamkomanetki.