Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 9.9

15 499  zł
Cena katalogowa: 29 899

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty odroczone

Do listopada nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Ostatnie 2 szt.
Pokaż salony Ukryj salony
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również
Rower MTB LAPIERRE Zesty AM CF 7.9
Rower MTB LAPIERRE Zesty AM CF 7.9
15 399  zł
Cena katalogowa: 21 599 zł
Rower MTB GHOST Lector FS SF LC Universal
Rower MTB GHOST Lector FS SF LC Universal
14 499  zł
-12% Najniższa cena: 16 499 zł
Rower MTB ORBEA Oiz H10
Rower MTB ORBEA Oiz H10
12 999  zł
Cena katalogowa: 18 999 zł
Rower MTB GHOST Lector FS SF Advanced
Rower MTB GHOST Lector FS SF Advanced
14 999  zł
-12% Najniższa cena: 16 999 zł
Rower MTB R-RAYMON FullRay 150 10.0 12S GX
Rower MTB R-RAYMON FullRay 150 10.0 12S GX
14 999  zł
-12% Najniższa cena: 16 999 zł
Rower MTB SUPERIOR XF 979 TR
Rower MTB SUPERIOR XF 979 TR
13 999  zł
-13% Najniższa cena: 15 999 zł

Lapierre Prorace CF 9.9 to rower zaprojektowany dla prawdziwych profesjonalistów. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas wymagających treningów, jak i na ważnych wyścigach XC. Dzięki zastosowanemu w nim osprzętowi oraz nowoczesnej ramie w pełni wykorzystasz swoje umiejętności i zyskasz przewagę nad rywalami. To model, w którym nie ma żadnych kompromisów. Karbonowa rama, niezawodny napęd SRAM Eagle, świetna amortyzacja, rewelacyjne hamulce Level TLM Stealth i bezdętkowe opony sprawią, że pokonywanie górskich szlaków będzie płynne i szybkie.

Rower MTB z zaawansowanym osprzętem SRAM.Lekka rama z karbonu, napęd SRAM Eagle i opony TR Maxxis Rekon Race to recepta na wyścigową szybkość. 

Najważniejsze cechy 

Karbonowa rama 

rama roweru MTB LAPIERRE Prorace CF 9.9

Do wykonania ramy producent zastosował niezwykle lekki karbon. To materiał szczególnie ceniony wśród profesjonalnych kolarzy za swoje właściwości. Oprócz niskiej masy jest także odpowiednio sztywny, a przy tym świetnie tłumi mikrodrgania. Przekłada się to na wysoki komfort jazdy oraz bezbłędną responsywność roweru. Warto również wspomnieć, że przewody poprowadzone zostały wewnątrz rur, dzięki czemu są dobrze zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi, a całość świetnie się prezentuje.

Efektywna amortyzacja

Widelec amortyzowany roweru Lapierre.

Przejazdy po wyboistych ścieżkach oraz różnego rodzaju przeszkodach znacznie usprawni amortyzator Rock Shox SID SL Ultimate Charger Race Day. Skok o wysokości 100 mm sprawi, że wstrząsy odczuwane na kierownicy będą znacznie mniejsze, dzięki czemu utrzymanie kontroli nad rowerem w trakcie pokonywania wymagających fragmentów trasy będzie znacznie łatwiejsze. Dzięki blokadzie skoku obsługiwanej przy pomocy manetki, błyskawicznie dostosujesz pracę komponentu do aktualnych warunków.

Napęd SRAM

Przerzutka tylna SRAM X01.

W rowerze Lapierre Prorace CF 9.9 zastosowano układ napędowy w konfiguracji 1x12. Składa się on z komponentów od amerykańskiego producenta SRAM. Tylna przerzutka pochodzi z wysokiej grupy X01 Eagle AXS, a obsługująca ją manetka to GX AXS Eagle. Komponenty współpracują całkowicie bezprzewodowo i wyróżniają się precyzyjną pracą. Korba X1 carbon Eagle z blatem 34T w połączeniu z kasetą GX Eagle o rozpiętości 10-52T gwarantują szeroki zakres przełożeń niezbędny na profesjonalnych wyścigach.

Dynamiczna geometria

Kierownica prosta roweru MTB.

Rower charakteryzuje się nowoczesną, dostosowaną do kolarstwa górskiego geometrią. Dzięki temu pozwala sprawnie balansować ciałem na szlaku i błyskawicznie przenosić środek ciężkości, dostosowując pozycję do warunków na trasie. Na uwagę w tym modelu zdecydowanie zasługuje jednak również system 3D Tubular. Wsporniki siodełka zostały oddzielone od rury podsiodłowej, co sprawia, że wibracje oraz wstrząsy zostają rozproszone. Znacznie zwiększa to komfort jazdy. Przekłada się także na niższą masę roweru.

Niezawodne hamulce

Producent wyposażył rower w bezkompromisowe, hydrauliczne hamulce tarczowe. To zaciski SRAM Level TLM Stealth, które charakteryzują się bezbłędną pracą oraz dużą siłą hamowania niezależnie od warunków atmosferycznych. Tarcze w rozmiarach 180 oraz 160 mm zapewniają znaczną powierzchnię tarcia, co przekłada się na efektywną kontrolę prędkości oraz wysoki poziom bezpieczeństwa. Klamki wyróżnia natomiast doskonała modulacja, dzięki czemu obsługa hamulców jest wygodna i płynna.

Karbonowe koła

Koła w rozmiarze 29" opierają się na niezwykle lekkich, karbonowych obręczach Lapierre Carbon XC SL. Mimo niskiej masy są one również bardzo wytrzymałe, więc bez problemu poradzą sobie podczas jazdy na trudnych trasach. Założono na nie bezdętkowe opony Maxxis Rekon Race EXO TR o szerokości 2,35". Dzięki technologii EXO wyróżniają się zwiększoną odpornością na przebicia, co jest niezwykle ważne w trudnym terenie, a specjalna mieszanka gumowa 3C MaxTerra gwarantuje doskonałą przyczepność w terenie.

Technologie+

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

EXO Protection

EXO Protection

Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.

3C MaxxTerra

3C MaxxTerra

Opona 3C MaxxTerra zawiera trzy składniki. Najbardziej miękki z nich znajduje się po bokach, dzięki czemu zwiększa przyczepność ogumienia na terenowych zakrętach. Najtwardszy składnik osłania środek opony na całej szerokości, dlatego nie martw się o przebicia i miej pewność niskich oporów toczenia. 

3C MaxxTerra łączy cechy dwóch innych mieszanek firmy Maxxis: 3C MaxxGrip i 3C MaxxSpeed.

DUB

DUB

Autorska technologia mocowania mechanizmów korbowych SRAM, zapewniająca sztywne połączenie z ramą, wspomagające przenoszenie mocy i lepszą wydajność napędu, długotrwałą bezawaryjność oraz szeroką kompatybilność ze wszystkimi popularnymi standardami muf suportu. To rozwiązanie nie tylko łączy sztywność z trwałością, ale również zapewnia prostotę montażu ulubionych komponentów oraz integruje relacje między korbą, osią i suportem.

AXS

AXS

Na nowo zaprojektowany system integracji SRAM, łączący elektroniczne komponenty rowerowe z oprogramowaniem sterującym. Aplikacja SRAM AXS to rozbudowane narzędzie umożliwiające nie tylko sprawdzenie poziomu naładowania baterii, ale również dostosowanie działania przerzutki, personalizację sterowania manetkami. Ponadto dba o prawidłowy serwis napędu, przypominając o okresowych terminach konserwacji, czy o dostępnych aktualizacjach oprogramowania.

Eagle

Eagle

Technologia polegająca na wykorzystaniu napędu w systemie 1x12. Dzięki zastosowaniu jednej tarczy z przodu napęd jest lżejszy, wytrzymalszy i prostszy w obsłudze. Eagle oznacza też imponujący zakres przełożeń – nawet 520%.

Marka+

Lapierre

Lapierre

Firma założona w 1946 roku przez Gastona Lapierra w Dijon we Francji. Od tego czasu zyskała miano jednego z wiodących producentów rowerów w Europie. W katalogu marki znajdują się zarówno modele dla profesjonalistów startujących w najważniejszych zawodach kolarskiego świata, jak i dla amatorów. Lapierre jest również znana z wkładu w rozwój nowoczesnych technologii rowerowych, od dekad inwestując w innowacyjne rozwiązania poprawiające komfort oraz efektywność jazdy. Testuje je przy współpracy z zawodowymi drużynami.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka LAPIERRE
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor grafitowy
  • Waga produktu 9,68 kg (dla rozmiaru L-18,5")
  • Waga produktu 9,70 kg

Rama

  • Rozmiar ramy 17"
  • Rozmiar ramy wg producenta M
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec RockShox SID SL Ultimate Charger Race Day
  • Skok zawieszenia 100 mm
  • Skok widelca 100 mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle AXS, 12s
  • Manetki SRAM GX AXS EAGLE
  • Mechanizm korbowy Sram X1 carbon Eagle DUB 34T 175mm
  • Kaseta/wolnobieg SRAM XG1275 Eagle 10-52T 12s
  • Łańcuch SRAM X01 Eagle 12s
  • Wkład suportu SRAM DUB Pressfit 92

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Level TLM Stealth, tarcze: Centerline 180/160 mm

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Lapierre Carbon XC SL 29'' Boost XD driver, 6-bolt, szerokość wewnętrzna: 27 mm
  • Opony p/t Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 120 TPI 3C MaxTerra
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Lapierre 7050 Alloy 3D Forged 7° 60mm
  • Kierownica FSA SLK carbon flat 740 mm 31.8 mm
  • Wspornik siodła Lapierre aluminium, Ø: 27.2mm, L: 400mm
  • Siodło Fizik Taiga
  • Pedały FPD NW-91K

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD218300
  • Kod EAN 3660423367608
  • Kod producenta LPLNA430

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Górskie MTB

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 168-178
ST Długość rury podsiodłowej 430
TT Efektywna długość górnej rury 606
HT Długość główki ramy 90
SA Kąt rury podsiodłowej 74
HA Kąt główki ramy 68
CS Długość tylnych widełek 420
WB Baza kół 1114
Reach 435
Stack 597
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.