Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower szosowy ORBEA Orca Aero M31eLTD

Rower szosowy ORBEA Orca Aero M31eLTD
Ten produkt nie jest aktualnie dostępny w naszym sklepie. Kliknij TUTAJ i wyślij wiadomość, a nasz Specjalista przygotuje dla Ciebie propozycje na zbliżony model, dostępny od ręki.
Zobacz inne z tej kategorii >
Zobacz również

ORBEA Orca Aero M31eLTD to rower szosowy stworzony do szybkiej jazdy. Każdy detal tej konstrukcji podporządkowano aerodynamice, a wiele rozwiązań zapożyczono wprost z modeli triathlonowych i czasowych. Detalem, który odróżnia Orcę Aero od rowerów przeznaczonych typowo do jazdy na czas, jest zastosowanie klasycznej kierownicy szosowej, która zapewnia zdecydowanie większą uniwersalność.

ORBEA Orca Aero M31eLTD - wagaMasa roweru ORBEA Orca Aero M31eLTD

Aerodynamiczny projekt Orbei pełnię swoich możliwości pokazuje na płaskich trasach, jednak doskonale radzi sobie także na trudnych podjazdach. Mamy do czynienia z kompletnym produktem przeznaczonym dla kolarzy lubiących rywalizować i kochających wygrywać.

Rama sprawdzona w tunelu aero

O sukcesie tego roweru decyduje to, że Orbei udało się znaleźć równowagę pomiędzy najistotniejszymi atrybutami, czyli sztywnością oraz aerodynamiką. Dlatego Orca Aero okazuje się modelem nie tylko niezwykle dynamicznym, ale także dającym dobre odczucia z jazdy.

Karbonową ramę poddawano tysiącom godzin testów w tunelu aerodynamicznym, aż wreszcie osiągnięto zadowalający efekt. Nowa wersja roweru przy prędkości 40 km/h oszczędza nawet 15 watów w stosunku do zeszłorocznego modelu. Tak doskonały wynik odnotowano za sprawą:

  • Górnej i dolnej rury wyprofilowanych w celu poprawienia przepływu powietrza.
  • Widelcowi dopasowanemu do kół z wysokim profilem.
  • Aerodynamicznym elementom, takim jak sztyca, kierownica i mostek.
  • Zaprojektowaniu ramy specjalnie pod ogumienie o szerokości 25-28 mm.
  • Zmodyfikowanemu kształtowi rury podsiodłowej.

Karbonowa rama Orci Aero redukuje opór powietrza w czasie jazdy, a także poprawia wydajność przenoszenia mocy na koła. OMX Carbon ze wzmocnionymi włóknami Hi-Mod to najwyższej jakości materiał na rynku. Zapewnia on najlepszy współczynnik sztywności do masy.

Wyścigowa, czyli agresywna geometria roweru pozwala na jazdę w bardzo aerodynamicznej pozycji. W każdym rozmiarze wymiary i kąty dopasowano w taki sposób, aby dynamika szła w parze ze stabilnością potrzebną dla bezpieczeństwa. Model Orca Aero prowadzi się niczym zwykły rower szosowy.

Zaawansowana integracja

Innowacyjnym rozwiązaniem są schowki zintegrowane w ramie. Wbudowany bidon oraz skrytka Cargo Foil pod dolną ramą dają możliwość całkowitej rezygnacji z dodatkowych akcesoriów, które psują aerodynamikę roweru. Wodę oraz podstawowe narzędzia czy dętki można schować w dedykowanych do tego miejscach. Nie tylko tworzą one estetyczną, spójną z ramą całość, ale także spełniają funkcję osłon-owiewek, które optymalizują sposób przepływu powietrza. Pozwala to na zaoszczędzenie dodatkowych watów.

Podobnie jak w innych modelach Orbei, zastosowano tutaj mostek ICR, dzięki któremu linki zostały zintegrowane, czyli przepuszczone pod nim, a następnie wewnątrz główki ramy.

Napęd i osprzęt dostosowane do dynamicznej jazdy

Maszyna stworzona do ścigania musi wyróżniać się także wyposażeniem z najwyższej półki. W kwestii napędu Orbea postawiła na grupę SRAM Rival eTAP AXS, która umożliwia bezprzewodową zmianę biegów. Mechanizm korbowy z wbudowanym pomiarem mocy zapewnia dokładne informacje na temat generowanej mocy. Hydrauliczne hamulce tarczowe również pochodzą od amerykańskiego producenta, dlatego całość tworzy spójną i skutecznie działającą całość.

Jakość i masa kół ma istotny wpływ na wrażenia z jazdy, dlatego Orbea wyposażyła Orcę Aero w sprawdzony model, czyli Fulcrum Racing 400 DB. Tworzy on zestaw z oponami Vittoria Rubino IV G2.0. Fabrycznie jest to rozmiar 700x25c, jednak producent informuje, że prześwit w ramie mieści nawet ogumienie o szerokości 30 mm, czyli zapewniające większy komfort.

Specyfikacja

Informacja

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor bordowy
  • Seria Orca Aero
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 54,5 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 53
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Orbea Orca Aero OMX ICR, full carbon, 1-1/8" - 1,5"

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia SRAM Rival eTAP AXS
  • Przerzutka tylna SRAM Rival eTAP AXS
  • Manetki SRAM Rival eTap AXS
  • Mechanizm korbowy SRAM Rival AXS Powermeter Dub 35x48
  • Kaseta/wolnobieg SRAM XG-1250 10-30

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Rival eTap AXS

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła FULCRUM Racing 400 DB
  • Opony p/t Vittoria Rubino IV G2.0 TLR 700x25c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy OC RP10 Road Performance ICR, -8º
  • Wspornik siodła Orbea Orca Aero OMX, SB0/25
  • Siodło Prologo Dimension T4.0
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD169918
  • Kod EAN 8434446922114
  • Kod producenta M13453D6

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 173-179
ST Długość rury podsiodłowej 524
TT Efektywna długość górnej rury 545
HT Długość główki ramy 135
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 72,8
CS Długość tylnych widełek 408
WB Baza kół 976
Reach 385
Stack 542
BB Drop 74
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis.

Wrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!