TABELA ROZMIARÓW [cm]

Rozmiar ramy | 49 cm | 51 cm | 53 cm | 55 cm |
Wzrost | 160 - 166 | 167 - 172 | 173 - 179 | 180 - 185 |
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Rower szosowy Orca M30 hiszpańskiej marki Orbea to połączenie stylu i dynamicznej, sportowej geometrii w karbonowym wydaniu.
Rower szosowy Orbea Orca M30 został zbudowany na bazie karbonowej ramy wykonanej w flagowej technologii hiszpańskiego producenta, MONOCOQUE. Geometria sprawdzi się nie tylko w treningu, ale także podczas pokonywania różnorodnych tras w trakcie zawodów. Sportowego charakteru dodaje widelec w pełni wykonany z włókna węglowego i zaprojektowany w technologii Freeflow, która odpowiada za szeroki rozstaw jego ramion. Skutkuje to redukcją ciśnienia i turbulencji powstających przez obracające się koła.
Wewnętrzne prowadzenie linek nadaje modelowi eleganckiego wyglądu oraz wydłuża żywotność przewodów. Rama przystosowana jest do każdego rodzaju pomiarów mocy – zarówno tego w mechanizmie korbowym, jak i pedałach. Model daje możliwość zamontowania elektronicznego osprzętu np. Shimano Di2.
Orbea M30 wyposażona została w pełną grupę osprzętu Shimano 105 R7000, który jest odpowiedni dla ambitnego kolarza szosowego. Ten popularny zestaw japońskiego producenta to kompromis między niską masą, a bardzo dobrą wytrzymałością. Charakteryzuje się także niewielkimi kosztami eksploatacji.
Szosową propozycję hiszpańskiego producenta uzupełniają koła Aksium sprawdzonej, będącej od wielu lat na rynku marki Mavic.
Lekka i wytrzymała rama z włókna węglowego
Pełna grupa Shimano 105
Rama kompatybilna z osprzętem elektronicznym oraz pomiarami mocy każdego typu
Koła Mavic Aksium
Gwarancja: producent oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, niezależnie od materiału, z którego została stworzona oraz od masy użytkownika
Monocoque – opiera się na korzystaniu z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji. Rama powstaje w złożonym i bardzo żmudnym procesie, który pozwala na stworzenie najbardziej wyrafinowanego rozwiązania. Włókna są cięte laserowo i nakładane na siebie.
Geometria Road Racing – narodziła się prawie 100 lat temu i jest ulepszana do dziś, dzięki gwarantuje idealną równowagę między stabilnością, a szybką reakcją.
Dynamiczna budowa – znaczna większość obciążeń powstających podczas skrętów przyjmowana jest przez dolną część ramy. Dolna rura, tylny trójkąt oraz główka są ukształtowane tak, by stawiać opór obciążeniom i przekazywać moc na tylne koło. Przekłada się to na efektywniejszą jazdę.
Gładkość – górna część tylnego trójkąta ramy jest cieńsza, przekroje i średnice zostały zminejszone tak, aby gwarantować możliwie największą przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni.
Freeflow – odpowiada za budowę widelca, którego ramiona są rozłożone tak, by znajdować się zdala od ośrodka wysokiego ciśnienia. Redukuje to turbulencje powstałe w trakcie toczenia się kół. Aerodynamika nie ulega zmianie, ale rower staje się szybszy.
Specyfikacja
Informacja
Rama
Napęd
Hamulce
Koła
Komponenty
Informacje handlowe
Kalkulator ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy | 49 cm | 51 cm | 53 cm | 55 cm |
Wzrost | 160 - 166 | 167 - 172 | 173 - 179 | 180 - 185 |
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.