Tło

1.04 otwieramy sklep w Warszawie. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Suport rowerowy Token BB30 PF30P to wysokiej klasy komponent wykonany w technologii Fusion łączący konstrukcję wykonaną z najlepszych materiałów, z atrakcyjniejszą w porównaniu z topową serią NINJA ceną. Mocowany w popularnym standardzie Press Fit, jest dedykowany do ram z mufami PF30, czyli o wewnętrznej średnicy 46 mm i szerokości 68 mm. Standard korby to BB30, czyli pod oś mechanizmu korbowego o średnicy 30 mm. Niezwykła trwałość łączy się z wydajnością.

Najważniejsze cechy:

Solidna konstrukcja

Dwie trwałe miski, połączone są ze sobą świetnie uszczelnioną tuleją, która zapobiega dostawania się z wnętrza ramy wody oraz zanieczyszczeń. Zewnętrze powierzchnie misek wykonane są ze sprawdzonej mieszanki włókna i tworzywa sztucznego, tworzących materiał gotowy do łatwej i precyzyjnej obróbki CNC. Właśnie dzięki precyzyjnemu frezowaniu, komponent doskonale wpasowuje się w mufę ramy, w większości przypadków zapobiegając przeróżnym trzaskom i hałasom, które potrafią doskwierać w standardzie Press Fit. W miskach znajdują się znane z bardzo niskich oporów toczenia łożyska Premium o oznaczeniu 6806RS i wymiarach 30 x 42 x 7 mm, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby jeszcze bardziej podnieść wydajność suportu i zamontować opcjonalne ceramiczne łożyska TBT. O trwałość i ochronę łożysk dbają wykonane ze stopu aluminium dekielki z uszczelnieniem na bazie uszczelki stykowej X-Seal.

Dziedzictwo NINJA

Klasyczne suporty Token, pomimo że są uznawane za te bardziej standardowe, niezmiennie wykonane są w ponadprzeciętnej jakości. Jest to tym bardziej oczywiste, gdyż mają wiele zalet znanych z kultowej serii NINJA. Korzystają z tych samych, łatwo wymiennych łożysk. Są świetnie uszczelnione, z wykorzystaniem zbliżonych technologii. Miski są wykonane z trwałych materiałów, również świetnie dopasowujących się do ramy. Pomimo mniejszej sztywności i odporności na przeciążenia, wciąż zapewniają trwałość na najwyższym poziomie, gwarantując przy tym świetną relację ceny do jakości.

Technologie:

PF30

Mufa Press Fit w standardzie PF30 to drugi pod względem popularności standard o średnicy wewnętrznej 46 mm oraz szerokość 68 mm lub 73 mm. Dzięki popularyzacji wśród producentów rowerów i ram, występuje w suportach dla praktycznie wszystkich rodzajów korb, od osi o średnicy 24 mm (Shimano), przez 24/22mm (Sram GXP) i 29 mm (SRAM DUB), do osi 30 mm (BB386/BB30).

BB30

Standard osi mechanizmu korbowego o średnicy 30 mm, wprowadzony we wczesnych latach 90, przez firmę Cannondale. Podczas gdy wszystkie firmy bazowały na osi 24 mm, firma ta zaprojektowała rozwiązanie oparte na osi o 6 mm grubszej. W efekcie udało się zredukować masę przy zauważalnie większej sztywności. Cannondale chcąc spopularyzować nowy standard, nie zdecydował się na jego opatentowanie, dzięki czemu zyskał na popularności i aktualnie jest jednym z chętniej stosowanych rozwiązań.

Fusion

Sprawdzona i niezawodna konstrukcja suportów Press Fit. Znaczną przewagę nad konkurencyjnymi rozwiązaniami, zawdzięcza wykonaniu i użytym materiałom. Łożyska umieszczone są w misce wykonanej ze stopu aluminium, dzięki czemu te nie odkształcają się pod wpływem działających na nie sił. Aluminium otacza nylonowe tworzywo, które jest twarde i odporne na pęknięcia, jednocześnie zapewniając idealne dopasowanie do mufy ramy, minimalizując ryzyko trzeszczenia.

Premium Bearings

Łożyska suportu klasy Premium ze stali wysokowęglowej, charakteryzujące się połączeniem srebrnej barwy, z uszczelnieniem w kolorze czerwonym. Stosowane są w dużej części komponentów oferowanych przez tajwańskiego producenta. Świetnie się spisują, zapewniając bardzo niskie opory toczenia i dużą trwałość. W tych łożyskach zastosowano uszczelnienie w technologii X-Seal, oparte na uszczelkach stykowych RS prowadzonych w rowkach na bieżni.

TBT Bearings

Najwyższej klasy łożyska ceramiczne Tiramic Bearing Technology, charakteryzujące się złotą barwą bieżni. Stosowane w topowych komponentach oferowanych przez tajwańskiego producenta. Pomimo niedużej oszczędności masy względem łożysk Premium, ok. 2 gramy na jednej sztuce, zdecydowaną przewagę wykazują w trwałości i oporach toczenia. Ceramiczne kulki toczą się w bieżniach pokrytych niezwykle twardym i odpornym na korozję azotkiem tytanu (stąd złoty kolor). W tych łożyskach zastosowano najlepsze dostępne rozwiązanie z uszczelniaczem w technologii X-Seal, opartej na dwuwargowych uszczelkach LLU, prowadzonych w rowkach na bieżni.

X-Seal

Opatentowane uszczelnienie suportu, skutecznie chroniące łożyska przed brudem i wodą, przy bardzo małym tarciu obracającego się łożyska. Konstrukcyjnie uszczelka składa się z dwóch gumowych pierścieni, umieszczonych w osłonie ze stopu aluminium obrabianego CNC. Dzięki temu uszczelnienie jest bardzo precyzyjne i pozwala na mniejszy kontakt między ruchomymi częściami, w celu płynniejszej pracy i zmniejszenia tarcia marnującego energię.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka TOKEN
  • Kolor czarny
  • Rodzaj Press Fit PF30
  • Szerokość mufy 68 mm
  • Średnica mufy 46 mm
  • Średnica osi korby 30 mm
  • Typ mufy ramy Press Fit
  • Waga produktu 140 g

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD191569
  • Kod EAN 4712089685585

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.

  • Logo InPost
    Kurier InPost
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo InPost
    Paczkomaty InPost 24/7
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.