Chwyty ESI FIT XC

(1)

Nowe chwyty ESI zostały zaprojektowane do najbardziej naturalnej pozycji dłoni na kierownicy. Nowy projekt wyrównuje nacisk dłoni na kierownicę aby maksymalnie zwiększyć kontrolę nad kierownicą.

Zobacz więcej...
95.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów: (1)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD96870
Kolor:
niebieski
Rozmiar/Cecha:
Waga: 65 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 119.00 zł 95.00 zł Cena kat. 119.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 20%
95.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [1]
  • Dodatkowe szerokość 133 mm
  • Kolor niebieski
  • Materiał silikonowe
  • Skręcane nie
661

Nowe chwyty ESI zostały zaprojektowane do najbardziej naturalnej pozycji dłoni na kierownicy. Nowy projekt wyrównuje nacisk dłoni na kierownicę aby maksymalnie zwiększyć kontrolę nad kierownicą. Jest to mix chwytów EXTRA CHUNKY i CHUNKY

Najważniejsze informacje:

  • Materiał: 100% silikon
  • Szerokość: 133mm
  • Waga: 65g

Chwyty FIT mają trzy odrębne strefy:
  • A - wewnętrzna - przyśpiesza odpoczynek dłoni oraz zwiększa kontrolę w zakrętach
  • B - środkowa - przyczynia się do lepszej kontroli nad kierownicą podczas podjazdów i sprintów
  • C - zewnętrzna - najgrubsza strefa stworzona dla większego komfortu podczas zjazdów


cechy


MONTAŻ:
Aby poprawnie zamontować gripy należy dokładnie odtłuścić powierzchnię kierownicy, najlepiej płynem do mycia szyb lub preparatem na bazie alkoholu.
Następnie przecieramy gripy od wewnętrznej strony tym samym płynem i jeszcze mokre zakładamy na kierownice cieńszą stroną w kierunku ziemi.
Pozostawiamy do wyschnięcia na 24 godziny.
Do montażu nie musimy używać żadnych preparatów klejących.
Gripy ESI można oczywiście przyciąć za pomocą ostrego narzędzia do odpowiedniej długości, tak aby pasowały do naszej kierownicy.





DEMONTAŻ:
W celu demontażu gripów z kierownicy należy wsunąć „szpikulec” lub śrubokręt między grip, a kierownicę. Należy to zrobić delikatnie, aby nie porysować kierownicy i nie uszkodzić samego gripa.
W powstałą przerwę między kierownicą a gripem wtłaczamy płyn do mycia szyb ten sam, który służył nam do montażu gripów, lub po prostu czystą wodę.
Następnie kilkukrotnie ściskamy gripy jak byśmy chcieli je wycisnąć. Jeżeli chcemy je ponownie zamontować należy przemyć grip od środka jak w przypadku pierwszego montażu i nasunąć na kierownicę.


KONSERWACJA:
Gripy myjemy w momencie, gdy myty jest rower lub po prostu w momencie, gdy są już tak brudne, że nie możemy na nie patrzeć.
Do mycia używamy alkoholu, płynu do mycia szyb, a jeżeli zabrudzenia są bardzo silne i głębokie to możemy użyć acetonu.
Recenzje produktu
Ocena klientów: (1)
  • Dodano: 2015-08-24

    Przez: mir_oslaw

    Bardzo fajne gripy. Dobrze leżą w dłoniach. Można je nieco modelować.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku