Koszyk

Koszyk jest pusty

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta 52 363 40 50

Godziny pracy:

pon.-pt.: 8:00 - 18:00
, sob.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Koła do rowerów trekkingowych i crossowych 28 cali

  • 4,7 / 5

    Nasza ocena
    na Opineo

  • Dostawa
    w 24h

  • Odbiór rowerów
    w punktach

Filtry

Pozostałe od A do Z
Od
do

Wyprzedaż

Dostawa 24h GRATIS
Srebrny-czarny , Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
299,99 zł -14% 349,00 zł
5,0

2 opinie

Dostawa 24h GRATIS
Czarny , Montaż: przód, Rozmiar koła: 28"
59,99 zł
5,0

2 opinie

Dostawa 24h GRATIS
Srebrny , Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
64,99 zł
3,9

7 opinii

Dostawa 24h GRATIS
Srebrny , Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
69,99 zł -21% 89,00 zł
Dostawa 24h GRATIS
Srebrny-czarny , Montaż: przód, Rozmiar koła: 28"
74,99 zł

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej
Produkty z dostawą od 72 godzin
5,0

1 opinia

Srebrny , Montaż: tył, Rozmiar koła: 28"
99,99 zł -16% 119,00 zł

Darmowa
dostawa
od 499 zł

Dowiedz się więcej
Zakupy na raty Santander

Zakupy na
raty nawet
w 15 minut

Dowiedz się więcej

Prócz popularnych kolarzówek koła rowerowe 28 (o średnicy 700 mm) znajdują zastosowanie także w rowerach turystycznych, w tym – crossowych. Jednak w przeciwieństwie do szosówek obręcze w trekkingach są szersze – najczęściej mają one więcej niż 30 mm szerokości (zwykle zakłada się na nie opony o szerokości od 28 do 38 mm). Na koło rowerowe 28 nakłada się gładkie opony z rowkami. Taki bieżnik opon sprawia, że koło trekkingowe stawia stosunkowo mały opór toczenia przy jeździe po szosie i jednocześnie dobrze radzi sobie na gorszych nawierzchniach oraz w lekkim terenie. Koła 28 cali do trekkingów można porównywać na wiele sposobów. Biorąc za kryterium podziału sposób mocowania do widelca, wyróżnia się koła przykręcane na śruby i szybkozamykacz. Ze względu na profil obręczy można je podzielić na płaskie i stożkowe, bez komór i z komorami. Wybierając koło 28 cali tył, należy zwrócić uwagę na dwie kwestie techniczne. Po pierwsze – na sposób mocowania trybów (czy koło współpracuje z wolnobiegiem czy kasetą, a jeśli z kasetą – to z iloma rzędami). Po drugie – na hamulce. Większość kół do rowerów trekkingowych jest kompatybilna z hamulcami szczękowymi (V-brake lub Cantilever). Wzorem rowerów miejskich niektóre modele rowerów turystycznych mają dynamo ukryte w piaście przedniego koła. Koło rowerowe 28 z prądnicą jest cięższe od koła pozbawionego tego elementu. W zamian oferuje większą bezobsługowość – użytkownik nie musi pamiętać o włączaniu i wyłączaniu dynama. Koła do roweru crossowego są bardzo podobne do tych używanych w trekkingach. Różnice mogą dotyczyć kształtu bieżnika opon oraz jakości podzespołów. Bicykl typ cross przeznaczony jest do bardziej intensywnego użytkowania, dlatego część producentów w kołach crossowych stosuje rozwiązania bardziej zaawansowane niż w typowych rowerach turystycznych. Mogą to być np. łożyska maszynowe i obręcze przystosowane do hamulców tarczowych.

Oceny klientów centrumrowerowe.pl na Trusted Shops: 4.7 / 5 z 21473