Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Mostki amortyzowane

Mostek amortyzowany to jeden z komponentów, które mają istotny wpływ na komfort jazdy. Redukują wstrząsy na wyboistych trasach, dzięki czemu odciążają nadgarstki. Tego typu rozwiązania najczęściej stosuje się w gravelach, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamontować je w szosie. Cane Creek to jedna z najchętniej wybieranych marek – znajdziesz ją na CentrumRowerowe.pl!

brak wyników
Od
do
1 279  zł 1279,00
Dostawa GRATIS

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej
1 279  zł 1279,00
Dostawa GRATIS

Darmowa
dostawa

Dowiedz się więcej
Zakupy na raty Santander

Zakupy na raty
nawet w 15 minut

Dowiedz się więcej

Jednym z ciekawszych rodzajów wsporników kierownicy są mostki amortyzowane. To produkty znacznie mniej popularne niż modele standardowe czy regulowane, jednak istotnie zwiększają komfort jazdy.

Amortyzowany mostek kierownicy – zalety

Bezapelacyjnie największym atutem rowerowych mostków amortyzowanych jest skuteczna redukcja drgań i wibracji generowanych podczas jazdy. Tym samym odciążane są ręce i nadgarstki kolarza, dzięki czemu mechanizm maksymalizuje komfort jazdy. Umieszczone w konstrukcji komponentu elastomery pozwalają na dopasowanie poziomu jego pracy do indywidualnych potrzeb. Doskonałym przykładem jest propozycja Cane Creek eeSilk. Do produktu dołączane są trzy wkładki, różniące się między sobą twardością.

Praktyczna funkcjonalność

Dużym atutem dobrej jakości mostków amortyzowanych jest regulacja. Decydując się na zakup tego typu produktu, zwróć uwagę na to, czy istnieje możliwość stabilizacji urządzenia. Dzięki temu w zależności od potrzeb masz możliwość samodzielnego zastosowania o zwiększeniu komfortu lub sztywności na trasie.

Jak wybrać rowerowy mostek amortyzowany?

Mostki amortyzowane najczęściej będą odpowiednie do kierownic o średnicy 31,8 mm i rur sterowych 1 1/8”. Dostępne na rynku modele różnią się długością od 80 mm wzwyż, co pozwala na wybór produktu umożliwiającego na zajęcie wygodnej lub aerodynamicznej struktury.