Oświetlenie rowerowe
Program
lojalnościowy
5,0/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Profesjonalni kolarze, jak również amatorzy z dużym zacięciem, szukają coraz nowszych rozwiązań, dzięki którym jazda na rowerze będzie jeszcze bardziej efektywna, płynna, a zarazem przyjemna. Producenci starają się sprostać tym oczekiwaniom. W przypadku elektronicznego osprzętu rowerowego SRAM AXS rowerzyści otrzymali jeszcze więcej niż mogli się spodziewać, ponieważ ten rewolucyjny system, oparty został na bezprzewodowej łączności. Poznaj grupy SRAM AXS i przekonaj się, że już nie wrócisz do mechanicznych napędów.
POLECAMY
POLECAMY
OKAZJE
POLECAMY
OKAZJE
10 opinii
OKAZJE
1 opinia
Odbiór
w punkcie
porządki
porządki
1 opinia
1 opinia
porządki
Darmowa
dostawa
Zakupy na raty
nawet w 15 minut
Odbiór
w punkcie
Kiedy w 2015 roku marka SRAM wypuściła na rynek osprzęt z serii Red eTap, dokonała się pewnego rodzaju rewolucja w rowerowym świecie. Co prawda już wcześniej znane były elektroniczne systemy napędów – chociażby te najbardziej popularne, z katalogów Shimano i Campagnolo, jednak amerykańskie przedsiębiorstwo zaoferowało coś zupełnie nowego. To, co odróżnia ich propozycję to przede wszystkim bezprzewodowość. Każdy z elementów napędu posiada osobną baterię, co oznacza, że okablowanie stało się zbędne. Ma to nie tylko praktyczne zastosowanie, ale i znacząco wpływa na estetykę maszyny.
Kolejnym krokiem naprzód był osprzęt rowerowy SRAM AXS do rowerów szosowych (SRAM eTap AXS) oraz MTB (SRAM Eagle AXS XX1 i X01). W systemach tych znalazły się przerzutki i manetki, które zaprojektowano od początku, tak aby w pełni wykorzystać nowo odkryty potencjał.
Poza wyjątkową, bezprzewodową komunikacją pomiędzy poszczególnymi elementami napędu, elektroniczne grupy osprzętu amerykańskiej marki wyróżnia też kilka ciekawych rozwiązań. Przykładowo w grupie SRAM Eagle XX1 AXS do dyspozycji jest przycisk do zmiany przełożenia na wcześniej przez nas zdefiniowane, co znacznie przyspiesza cały proces. Co więcej, napęd do rowerów górskich można też uzupełnić o regulowaną sztycę Rock Shox Rverb AXS, którą można zdalnie sterować podczas jazdy.
Co więcej, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na telefon możemy uzyskiwać aktualne dane o stanie napędu czy personalizować użytkowany system SRAM AXS. Możliwa jest, chociażby zmiana przeznaczenia poszczególnych przycisków na kontrolerach, tak aby odpowiadało indywidualnym preferencjom.