Dętka CONTINENTAL Race 26 Supersonic

Brak opinii

(0)

Ultralekka dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Zobacz więcej...
45.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD29742
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 20 mm, 23 mm, 18 mm, 25 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 45 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

6 szt.
Cena: 55.00 zł 45.90 zł Cena kat. 55.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 17%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 42 mm
  • Dodatkowe 26x3/4-1,0 cala (18/25-559/571)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 18 mm, 20 mm, 23 mm, 25 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.


Ultralekka dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

  • Bardzo lekka.
  • Wykonana z butylu.
  • Wysoka jakość produkcji.
  • Przechodzi surową kontrolę szczelności w końcowej fazie procesu produkcji.


  • TYPY WENTYLI:
      Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

      Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

      Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

    WYMIANA DĘTKI:
    1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

    2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

    3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

    4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

    5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

    6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.



    ROWEROWE DĘTKI CONTINENTALA:
    Recenzje produktu
    Ocena klientów:

    Brak opinii

    (0)

    Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

    4.7 /5
    95% klientów poleca ten sklep
    19 511 opinii od 2009 roku