Dętka SCHWALBE Standard 27,5/28/29 cali

(0)

Dętki Schwalbe wyróżniają się spośród dętek innych producentów kontrolą każdej pojedynczej sztuki. 

Zobacz więcej...
17.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD14245
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 27,5", 29", 28", Szerokość: 47 mm, 57 mm, 42 mm, 54 mm, 40 mm, 44 mm, 60 mm, 62 mm, 50 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy, Wersja opakowania: standard Waga: 220 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 22.00 zł 17.90 zł Cena kat. 22.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 19%

DD79703
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 47 mm, 57 mm, 42 mm, 54 mm, 40 mm, 44 mm, 60 mm, 62 mm, 50 mm, Typ wentyla: dunlop / rowerowy, Wersja opakowania: standard Waga: 220 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 22.00 zł 17.90 zł Cena kat. 22.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 19%

DD7063
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 27,5", 29", 28", Szerokość: 47 mm, 57 mm, 54 mm, 60 mm, 62 mm, 50 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy, Wersja opakowania: standard Waga: 220 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 22.00 zł 18.90 zł Cena kat. 22.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 14%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe DV19 / 27,5-29x1,5-2,4 cala (40/62-584/635)
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm, 50 mm, 54 mm, 57 mm, 60 mm, 62 mm
  • Typ wentyla dunlop / rowerowy
  • Wersja opakowania standard
Marka Schwalbe

Dętki Schwalbe wyróżniają się spośród dętek innych producentów kontrolą każdej pojedynczej sztuki. Wysoka dbałość o detale i sprawdzanie każdej wyprodukowanej sztuki sprawia że mamy do czynienia z produktem najwyższej jakości.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Testowana..
  • AV - Zawór Auto (samochodowy)
  • Dętki Schwalbe są utrzymują ciśnienie dłużej niż dętki innych producentów.

Obsługiwane rozmiary dętek:

  • 50-584 27.5 x 2.00
  • 54-584 27.5 x 2.10 650B
  • 60-584 27.5 x 2.35 650B
  • 57-584 27.5 x 2.25 650B
  • 57-622 28 x 2.25
  • 55-622 28 x 2.15
  • 62-622 28 x 2.40
  • 40-622 28 x 1.50 700 x 38C
  • 42-622 28 x 1.60 700 x 40C
  • 47-622 28 x 1.75 700 x 45C
  • 50-622 28 x 2.00
  • 60-622 28 x 2.35
  • 40-635 28 x 1 1/2 700 x 38B
  • 50-622 29 x 2.00
  • 62-622 29 x 2.40
  • 47-622 29 x 1.75 700 x 45C
  • 54-622 29 x 2.10
  • 57-622 29 x 2.25
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku