Dętka SCHWALBE XX Light 26 cali

Brak opinii

(0)

Zawodnicze dętki MTB o najniższej możliwej wadze. Zalecane tylko na wyścigi.

Zobacz więcej...
31.90 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD5911
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 40 mm, 47 mm, 50 mm, 54 mm, 42 mm, 44 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy Waga: 95 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 39.00 zł 29.90 zł Cena kat. 39.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 23%
29.90 zł

DD5708
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 40 mm, 47 mm, 50 mm, 54 mm, 42 mm, 44 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 95 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

4 szt.
Cena: 47.68 zł 31.90 zł Cena kat. 47.68 zł
OSZCZĘDZASZ: 33%
31.90 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe SV14A / 26x1,5-2,1 cala (40/54-559)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm, 50 mm, 54 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy
  • Wersja opakowania standard
Marka Schwalbe

Zawodnicze dętki MTB o najniższej możliwej wadze. Ze względu na znikomą grubość ścianek posiadają ograniczoną odporność na przebicie i szczelność. Zalecane tylko na wyścigi.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonane z butylu, można je wulkanizować w przeciwieństwie do dętek lateksowych
  • Wyjątkowo lekkie, obniżona masa rotacyjna zmniejsza opory toczenia i zwiększa szybkość.
  • Testowane.
  • Dętki są bardzo małe, bez problemu zmieszczą się w kieszonce koszulki kolarskiej czy torebce podsiodłowej.
  • Uwaga! Ścianki o mniejszej grubości szybciej tracą ciśnienie, zalecane sprawdzenie ciśnienia przed każdym użyciem.
WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku