
Zawodnicze dętki MTB o najniższej możliwej wadze. Ze względu na znikomą grubość ścianek posiadają ograniczoną odporność na przebicie i szczelność. Zalecane tylko na wyścigi.
Najważniejsze informacje:
- Wykonane z butylu, można je wulkanizować w przeciwieństwie do dętek lateksowych
- Wyjątkowo lekkie, obniżona masa rotacyjna zmniejsza opory toczenia i zwiększa szybkość.
- Testowane.
- Dętki są bardzo małe, bez problemu zmieszczą się w kieszonce koszulki kolarskiej czy torebce podsiodłowej.
- Uwaga! Ścianki o mniejszej grubości szybciej tracą ciśnienie, zalecane sprawdzenie ciśnienia przed każdym użyciem.
- Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.
- Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.
- Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.
- Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.
- Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.
- Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.





