Dętki Schwalbe wykonane są z najwyższej jakości butylu i utrzymują ciśnienie dłużej niż dętki innych producentów. Wysoka dbałość o detale i sprawdzanie każdej wyprodukowanej sztuki sprawia, że mamy do czynienia z produktem najwyższej jakości.
Obsługiwane rozmiary opon:
50-584 27.5 x 2.00
- 54-584 27.5 x 2.10 650B
- 60-584 27.5 x 2.35 650B
- 57-584 27.5 x 2.25 650B
- 57-622 28 x 2.25
- 55-622 28 x 2.15
- 62-622 28 x 2.40
- 40-622 28 x 1.50 700 x 38C
- 42-622 28 x 1.60 700 x 40C
- 47-622 28 x 1.75 700 x 45C
- 50-622 28 x 2.00
- 60-622 28 x 2.35
- 40-635 28 x 1 1/2 700 x 38B
- 50-622 29 x 2.00
- 62-622 29 x 2.40
- 47-622 29 x 1.75 700 x 45C
- 54-622 29 x 2.10
- 57-622 29 x 2.25
TYPY WENTYLI:
Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.
Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.
Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.