Koła FULCRUM Racing 3

Brak opinii

(0)

Każdy detal w kołach Racing 3 LG został zoptymalizowany tak, aby zaoferować użytkownikowi maksymalną wydajność w każdej sytuacji. Racing 3 LG są aerodynamiczne, lekkie, wytrzymałe. Sprawdzą się na płaskich wyścigach i na długich podjazdach.

Zobacz więcej...
1990.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125057
Kolor:
czarny-srebrny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: komplet, Rozmiar koła: 28"
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

4 szt.
Bestseller
Cena: 2155.00 zł 1990.00 zł Cena kat. 2155.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 8%
1990.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny-srebrny
  • Mocowanie tarczy nie
  • Montaż komplet
  • Przeznaczenie szosowe
  • Rodzaj osi - przód 9 x 100 mm (QR)
  • Rodzaj osi - tył 130 x 10 mm (QR)
  • Rozmiar koła 28"
  • Typ bębenka sram / shimano


Każdy detal w kołach Racing 3 LG został zoptymalizowany tak, aby zaoferować użytkownikowi maksymalną wydajność w każdej sytuacji. Racing 3 LG są aerodynamiczne, lekkie, wytrzymałe. Sprawdzą się na płaskich wyścigach i na długich podjazdach.

Najważniejsze informacje:

  • Wysokość obręczy: przód 25 mm, tył 30 mm
  • Szerokość obręczy zewnętrzna/wewnętrzna: 22,5mm / 17mm
  • Zalecana szerokość opony: 23-32mm
  • Szprychy cieniowane ze stali nierdzewnej, mocowane w technologii Straight Pull
  • Piasty na łożyskach maszynowych
  • Przeznaczone do hamulców szczękowych
  • Liczba szprych: przód 16 / tył 21 - 7 z lewej i 14 z prawej strony - technologia 2:1 (Two-to-One)
  • Materiał obręczy: aluminuim
  • Bębenek kompatybilny z kasetą 11-rzędową Shimano/Sram
  • Masa: 1560 g

Cechy Racing 3:

Precyzyjnie frezowana obręcz. Proces ten pozwala znacząco obniżyć jej wagę.


Powiększona aluminiowa obudowa piasty zwiększa sztywność koła jednocześnie redukując jego wagę.


Powiększona obudowa piasty poprawia sztywność kół, natomiast szeroki kołnierz piasty po stronie napędu poprawia wytrzymałość oraz reakcję na każdą zmianę rytmu pedałowania.


Podwójnie cieniowane płaskie szprychy poprawiają aerodynamikę koła.



2:1 Two-to-One. Działanie w trakcie pedałowania dużych sił po stronie napędu powoduje straty energii, oraz niepożądane zmniejszenie naciągu szprych. Rozwiązaniem tego problemu jest podwojenie liczby szprych po prawej stronie tylnego koła.



Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku