Olej FINISH LINE Ceramic Wet Lube

(0)

 Oparty o ceramiczne nanocząsteczki zapewnia długie interwały od konserwacji do konserwacji i odporność na trudne warunki atmosferyczne.

Zobacz więcej...
31.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD20239
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 60 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 27.90 zł 22.90 zł Cena kat. 27.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 18%

DD20279
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 120 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 41.90 zł 31.00 zł Cena kat. 41.90 zł
OSZCZĘDZASZ: 26%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe butelka plastikowa
  • Opakowanie 120 ml
  • Warunki mokre
  • Zastosowanie do łańcucha

Najbardziej zaawansowany wyścigowy olej do łańcucha w ofercie Finish line. Oparty o ceramiczne nanocząsteczki zapewnia długie interwały od konserwacji do konserwacji i odporność na trudne warunki atmosferyczne.

Najważniejsze informacje:

  • Smar typu mokrego
  • Buduje powłokę ceramiczną na powierzchni tarcia
  • Zwiększenia płynności działania napędu w dłuższych przedziałach czasu i mniejszego zużycia
  • Zapewnia maksymalną wydajność układu napędowego
  • Wysoki poziom wydajności napędu oszczędza energię kolarza
  • Daje zaufanie do pewności działania podczas podjazdów i sprintów
  • Częstotliwość smarowania łańcucha może wynieść nawet do 300 km
  • Idealny do: MTB Marathon, Cyclocross, na szosę czy na tor
  • Jest wodoodporny, a nawet więcej: zawarte w nim składniki wypierają wodę
  • Wykorzystuje technologię azotku boru: nanocząstki ceramiczne przyczepiają się do powierzchni metalu wypełniając pory i zapewniają poślizg.
  • przed pierwszą aplikacją zaleca się odtłuszczenie łańcucha i usunięcie innych ewentualnych smarów i zanieczyszczeń
  • w ciągu trzech aplikacji wszystkie powierzchnie tarcia zostaną w pełni pokryte cząsteczkami ceramicznymi

Uwaga: Przy pierwszych smarowaniach może pojawić się zjawisko wiązania starego smaru i brudu przez białe cząsteczki ceramiczne. Może wystąpić szara lub czarna warstwa smaru wraz brudem na łańcuchu. Po kolejnych czyszczeniach i smarowaniach napędu zjawisko powinno się zmniejszać do całkowitego zaniku a napęd będzie czysty.

Finish Line zaleca smarowanie kolejnych tulejek łańcucha jak na załączonym zdjęciu.

Obracając korby w tył smarujemy kolejne tulejki i sworznie łańcucha. Dzięki temu, że znajdują się one na zębatce, smar wnika między tulejkę a sworzeń najpierw z jednej, a po zejściu ogniwa z zębatki, z drugiej strony. Smarowanie zębatek kasety i korby nie jest wskazane. Jeśli zaaplikowaliśmy za dużą ilość smaru i znajduje się on na zębatkach i kółkach przerzutki, warto dla zachowania czystości napędu usunąć go przed jazdą suchą szmatką.

DOPASUJ SMAR DO WARUNKÓW:

PROFESJONALNE CZYSZCZENIE ROWERU

1. Nanoszenie środka myjącego Bike Wash na zabrudzone powierzchnie. Po ok 2 min oczyszczane miejsca należy spłukać ciepłą wodą.

2. Oczyszczanie poszczególnych elementów roweru przy użyciu zestawu szczotek Brush Set

3. Szybkie czyszczenie łańcucha i zębatek przy pomocy szczotki Grunge Brush
4. Dokładne mycie łańcucha z użyciem przyrządu Chain Cleaner
5. Odtłuszczanie tarczy hamulcowej środkiem Speed Clean
6. Polerowanie i zabezpieczanie środkiem Showroom
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku