Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Ocena dotyczy kół DT SWISS ER 1600 Spline 30mm. Wymienione zamiast podstawowych Bontre... w szosie. Spodziewałem się, że nowe koła będą toczyły się lepiej, a toczą się dużo lepiej! Różnica jest bardzo Więcej duża. Podczas pierwszej jazdy miałem wrażenie, że przybyło mi 20 watów mocy! Koła toczą się bardzo gładko, są sztywne no i system Ratchet to absolutny sztos! Bardzo dobrze wykonane, eleganckie, bardzo ładnie prezentują się na rowerze. Uważam, że to najlepiej wydane pieniądze na upgrade roweru. Mniej
Wszystko zgodnie z opisem
Koła z najwyższej półki, cena ok. Polecam.
Dane techn. na temat tego koła można znaleźć w internecie. Koło dla mnie jest rewelacyjne. Wcześniej miałem lekkie koło z tą samą ilością szprych (24), ale to jest jeszcze lżejsze. Mimo swej lekkości Więcej jest sztywne i wytrzymałe. Oczywiście trzeba je używać zgodnie z przeznaczeniem - jest to koło wg klasyfikacji ASTM (American Society for Testing and Materials - Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów) o numerze 1, czyli przeznaczone do jazdy po równym asfalcie do rowerów szosowych i czasowych. Koło w rowerze pięknie się prezentuje. Ma ono nieco większy profil obręczy niż standardowe, bo 32mm. Super to wygląda. 50mm profil byłby dla mnie zbyt duży i nie podoba mi się, ale to rzecz gustu i bezpieczeństwa na dużych wiatrach. Koło wyposażone jest w płaskie szprychy, które stawiają mniejszy opór aerodynamiczny. Piasta w kole to DT350 z systemem zapadkowym w technologii Star Ratchet System 18 - podczas gdy wiele piast działa dobrze z zapadkami i tylko 3 punktami styku, aby przenieść moment obrotowy z piasty na koło poprzez płaszcz piasty, system Star Ratchet w pełni angażuje całą powierzchnię kół zębatych i ich zębów przy każdym ruchu pedałów do przodu. Oznacza to lepszy rozkład sił i ostatecznie większą niezawodność. Umożliwia to również przyspieszenie reakcji sprzęgła. Koło przeznaczone jest do hamulców szczękowych. W komplecie z kołem występuje zacisk typu RWS, który wg specjalistów jest lepszy i trzyma mocniej koło niż tradycyjny szybkozamykacz QR. Zacisk RWS pod względem solidności mocowania koła znajduje się dokładnie po środku pomiędzy zwykłym szybkozamykaczem QR a tzw. sztywną osią. Koło używam z kasetą Shimano 9s i dlatego musiałem zastosować podkładkę dystansową (pierścień) na bębenek. Opis obręczy, to nie są naklejki tylko jakoś namalowane lub w inny trwały sposób naniesione oznaczenia. Wcześniej miałem naklejki, które w końcu podczas jazdy zerwał mi wiatr. Mniej
Koło lekkie i szybkie na treningi ok.
Koło lekkie szybkie
Bardzo udany zakup