
Opona Schwalbe Hans Dampf Evolution została zaprojektowana z myślą o maksymalnej przyczepności na ścieżkach. Dodatkowo model zapewnia niskie opory toczenia oraz dobrą ochronę przed ścieraniem i uderzeniami. Produkt jest kompatybilny z systemem bezdętkowym.
- Przeznaczenie: MTB
- Duża przyczepność przy umiarkowanych oporach toczenia
- Tubeless Ready
Najważniejsze informacje
Wersje:
Addix Soft
Addix Soft to mieszanka gumy zaprojektowana do dyscyplin takich jak: Enduro, Downhill, All-mountain i Trail. Technologia zapewnia dobrą przyczepność oraz właściwości tłumiące.
Addix Speedgrip
Addix Speedgrip to mieszanka gumy zaprojektowaną pod kątem niskich oporów toczenia i dobrej przyczepności. Posiada także właściwości tłumiące i wysoką wytrzymałość, dlatego jest polecana do dyscyplin XC, All-mountain i Trail.
Pacestar
Pacestar to mieszanka gumy przeznaczona do szybkiej jazdy XC. Zapewnia bardzo niskie opory toczenia, poprzez specjalnie ukształtowany środek bieżnika. Pasy boczne zwiększają przyczepność opony.
Trailstar
Mieszanka Trailstar została zaprojektowana do jazdy typu Enduro i Freeride. Opona wyposażona w tę technologię posiada podbudowę, która łatwo się toczy. Grzbiet modelu i boki odpowiadają za zwiększoną przyczepność.
Technologie (w wybranych wersjach):
TLE Snakeskin
Wersja Snakeskin oznacza oponę ze wzmocnionymi ściankami, które są odporne na przecięcia. Dodatkowo model jest fabrycznie przygotowany do konwersji na system bezdętkowy Tubeless Easy.
Super Gravity
Super Gravity oznacza wzmocnioną budowę opony, w której poczwórna osnowa po bokach zapobiega przecięciom. Cieńsza konstrukcja pod bieżnikiem sprawia, że model pozostaje elastyczny i posiada dobrą przyczepność. Dodatkowo opony Super gravity są w pełni kompatybilne z systemem Tubeless.
Tubeless Ready
Technologia Tubeless Ready sprawia, że opona jest przygotowana do konwersji na model bezdętkowy. Pozwala to nie tylko na redukcję masy, ale także zwiększenie odporności na przebicia i możliwość użycia niższego ciśnienia. Takie rozwiązanie przydaje się, jeśli rowerzysta ma zamiar zwiększyć przyczepność w terenie lub ograniczyć opory toczenia.