Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower elektryczny ORBEA Urrun 30

15 799  zł
Cena katalogowa: 19 999

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

1579.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Planujesz wyjazd w góry i przemierzanie szlaków na dwóch kółkach? W takim razie rower elektryczny MTB Orbea Urrun 30 z pewnością Ci się spodoba. To model, który zaprojektowano specjalnie do pokonywania wymagających ścieżek. Umożliwi sprawne, płynne przejazdy w terenie górskim, dzięki czemu każdy kolejny kilometr przyniesie jeszcze więcej satysfakcji i radości. 


Wydajne wspomaganie

Za wspomaganie pedałowania odpowiada mocny i niezawodny silnik Shimano EP8-RS. Pozwoli Ci szybciej pokonywać uciążliwe podjazdy oraz trudne odcinki, dzięki czemu nie tylko będziesz poruszać się szybciej, ale również oszczędzisz więcej sił. Umożliwi to przejeżdżanie większych dystansów. Dzięki wydajnemu, litowo-jonowemu akumulatorowi o pojemności 540 Wh dostępny jest wystarczający zapas energii do zasilania tak potężnej jednostki.

Za sterowanie odpowiada specjalna, wyposażona w ekran manetka, dzięki której można wygodnie zmieniać tryby pracy silnika. Wyświetlane są tam również informacje dotyczące m.in. prędkości, stanu naładowania baterii, czy wybranego trybu. Pozwala też na obsługiwanie oświetlenia.



Efektywne tłumienie wstrząsów

Za redukcję wstrząsów odpowiada przedni amortyzator Marzocchi Bomber Z2 o skoku 120 mm. To konstrukcja, która równie dobrze poradzi sobie podczas rekreacyjnych, turystycznych przejażdżek, jak i na trasach XC czy u miłośników lekkiego trailu. Efektywnie tłumi uderzenia kola o różnego rodzaju przeszkody, co ułatwia panowanie nad rowerem i ogranicza zmęczenie mięśni rąk. Dzięki temu wzrasta nie tylko komfort, ale również bezpieczeństwo rowerzysty.


Napęd, który Cię nie zawiedzie

Rower e-MTB Orbea Urrun 30 wyposażono w układ napędowy w konfiguracji 1x10 składający się z komponentów Shimano. Tylna przerzutka z grupy Deore z technologią Shadow Plus zapewnia dobre napięcie łańcucha i zapobiega jego spadaniu. Ergonomiczna manetka z tej samej serii pozwala szybko i bezproblemowo zmieniać biegi. Dzięki temu w dowolnej chwili ustawisz przełożenie, dzięki któremu płynnie pokonasz bardziej wymagające momenty na trasie.


Mocne hamulce

Producent zadbał o to, aby hamowanie było pewne i nienaganne również w trudnych warunkach pogodowych. Dlatego w rowerze zamontowano hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT30. Wyróżnia je dobra modulacja i duża siła, umożliwiająca błyskawiczne zatrzymanie roweru i uniknięcie kolizji z przeszkodą.


Bezdętkowe opony

Na liczące 29” obręcze założono opony MAXXIS Rekon funkcjonujące w systemie Tubeless Ready. Gęstość splotu to aż 120 TPI, a zastosowana do ich produkcji mieszanka 3CMAXXTerra gwarantuje świetną przyczepność w warunkach terenowych. Wykazuje także dużą odporność na przebicia, dzięki specjalnej wkładce EXO+.

Specyfikacja

Silnik

  • Maksymalny moment obrotowy 85 Nm
  • Moc silnika 250 W
  • Model silnika Shimano EP8-RS
  • Umiejscowienie silnika centralne
  • Wyświetlacz Shimano Steps SC-E5003 (LCD: 1.4")

Akumulator

  • Ładowarka 4A
  • Model akumulatora Orbea Internal 540Wh
  • Pojemność akumulatora 540 Wh
  • Umiejscowienie akumulatora zintegrowany, wewnątrz ramy
  • Zasięg do 120 km

Informacje

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor szary-antracytowy
  • Seria Urrun
  • Rocznik 2023

Rama

  • Rozmiar ramy 19"
  • Rozmiar ramy wg producenta L
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec Marzocchi Bomber Z2 120 QR15x110 E-Bike Optimized

Napęd

  • Napęd 1x10
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano Deore RD-M5120 SGS Shadow Plus
  • Manetki Shimano Deore SL-M4100
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Deore CS-M4100 (11-46T)
  • Mechanizm korbowy Shimano Steps FC-EM600 (32T)

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Magura MT30

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Orbea OC1 29c Tubeless Ready
  • Opony p/t Maxxis Rekon 2.40" 120 TPI 3CMaxxTerra Exo+ TLR
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Alloy forged, 35mm interface, -6º, ICR
  • Wspornik siodła Alloy, 31.6mm, Setback 0
  • Siodło Selle Royal Vivo 145x269mm
  • Pedały VP-537 Black
  • Kierownica OC Mountain Control MC31, Rise20, 800mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD191000
  • Kod EAN 8434446235467
  • Kod producenta N34019VJ

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Elektryczne

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 175-190
ST Długość rury podsiodłowej 483
TT Efektywna długość górnej rury 608
HT Długość główki ramy 132
SA Kąt rury podsiodłowej 74,6
HA Kąt główki ramy 66
CS Długość tylnych widełek 445
WB Baza kół 1173
Reach 440
Stack 647
BB Drop 56
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • Dariusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo dobry, lekki - ok 20 kg - rower elektryczny. Dla mnie waga była istotna ponieważ wnoszę rower na 3 piętro. Moc baterii wystarcza w zupełności, myślę że po łatwym terenie do ok 150 km, w trudnym odpowiednio mniej. Proste sterowanie mocą, trzy tryby: normalna jazda, większa pomoc, i boost na górki. Nie bez znaczenia jest bardzo elegancki wygląd, w zasadzie trudno stwierdzić że to rower elektryczny. Ze swojej strony dołożyłem amortyzowaną sztycę pod siodełko bo to jest jednak hardtail. Widelec Marzocchi zachowuje się doskonale. Hamulce Magura - hmm - mimo kilkuset kilometrów przejechanych - cały czas mam wrażenie że za słabe do tej masy, przyznaję też, że plastikowe uchwyty hamulców nie powalają. Może kiedyś zmienię na Shimano. Pozostały osprzęt, od Shimano jest ok. Czas ładowania baterii 3-4 h Szeroka na 80 cm kierownica bardzo precyzyjnie steruje rowerem Rower bardzo uniwersalny, pojeździ po szosie, szutrze, górkach, piasku Nie jest to oczywiście do enduro i nie ma sensu go oceniać w tych kategoriach Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu, rower jest dokładnie taki jak zaplanowałem. Polecam