Koszyk

Koszyk jest pusty

Rower SENSA Giulia G3 Disc 105

-26%9 900
7 349  zł
Dostawa gratis
440,94 zł x 20 rat Oblicz ratę
36745 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
Ostatnia sztuka

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SENSA
  • Hamulce p/t Shimano 105 ST-R7020
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 105 FC-R7000 11-32T
  • Kolor niebieski
  • Koła Supra RA Comp Disc
  • Manetki Shimano 105 ST-R7020
  • Materiał ramy carbon
  • Mechanizm korbowy Shimano 105 FC-R7000 50x34
  • Napęd 2x11
  • Opony p/t Schwalbe Lugano Kevlar Guard Folding (700-25C)
  • Pedały brak
  • Płeć męskie
  • Przerzutka przednia Shimano 105 R7000
  • Przerzutka tylna Shimano 105 RD-R7000
  • Rodzaj osi Sztywne 100/12 mm, 142/12 mm
  • Rozmiar koła 28"
  • Rozmiar ramy 50 cm
  • Siodło San Marco Monza
  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Widelec Carbon (Stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1,5")
  • Wspornik kierownicy Supra Comp Line, Aluminium
  • Wspornik siodła Supra Speed Line, Aluminium

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD133459
  • Rok produkcji 2020

Sensa Giulia G3 Disc 105 ma wszystko, co powinien mieć uniwersalny allrounder. Komfortowa rama, bezbłędny osprzęt i hamulce, które nigdy Cię nie zawiodą – to wszystko znajdziesz w tym modelu.

Rama holenderskiego roweru wykonana jest z najwyższej jakości karbonu. Dzięki temu jej masa nie przekracza kilograma (dane producenta). Poszerzana główka sterowa sprawia, że prowadzenie roweru jest zawsze pewne – jedzie zawsze jak po sznurku, bez względu na nawierzchnię. Dzięki umiejętności tłumienia drgań, Sensa jest modelem bardzo komfortowym. Karbon zapewnia też niesamowitą sztywność – nawet mocne „depnięcie” nie powoduje odkształceń rurek.

Niewątpliwym atutem jest świetny osprzęt. Shimano 105 R7020 to trzecia grupa w hierarchii japońskiego producenta. Od dwóch wyższych różni się przede wszystkim nieco większą masą. Zastosowane technologie są niemal identyczne. Mamy więc 11-rzędową kasetę 11-32. Mechanizm korbowy ma tarcze 34 i 50 zębów. Takie połączenie sprawia, że biegów nigdy nie zabraknie – nawet na ostrych podjazdach.

Jeśli jest podjazd, musi być zjazd. Sensa Giulia G3 Disc 105 jest na to przygotowana. Hydrauliczne hamulce tarczowe zatrzymają rower niezależnie od panujących warunków. Może padać śnieg albo deszcz, „105-ki” dadzą radę. Dzięki tarczom rowerzysta ma pełną kontrolę nad rowerem, nawet na najbardziej ostrych zjazdach.

Koła Supra RA Comp Disc są dość ciekawie skomponowane. Piasty Shimano RS4700 wyposażone są w łożyska klasyczne, które można regulować. To dobre rozwiązanie, z którego korzysta niewiele firm. Aluminiowe obręcze mają wysokość 25 mm, a z piastami łączy je 28 szprych (zarówno z przodu, jak i z tyłu).

Komponenty roweru to części Supra Comp Line. Sensa Giulia G3 Disc 105 została złożona ręcznie w Holandii.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: rower szosowy, allrounder
  • Typ hamulców: tarczowe hydrauliczne
  • Rama: karbonowa, Monocoque G5 carbon fiber, masa producenta: 980 g
  • Widelec: karbonowy, masa: 380 g
  • Osprzęt: pełna grupa Shimano 105, mechanizm korbowy – 50x34, kaseta – 11-32
  • Koła: Supra RA Comp Disc, piasty Shimano RS470, wysokość obręczy 25 mm, 28 szprych (koło przednie i tylne)
  • Opony: Schwalbe Lugano II 25mm
  • Masa producenta: 8,7 kg
Opinie

Rower SENSA Giulia G3 Disc 105 - opinie

  • Daniel
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam szybka i miła obsługa.

Kalkulator ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >>efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa