Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower szosowy ORBEA Orca M10iLTD

Rower szosowy ORBEA Orca M10iLTD
Ten produkt nie jest aktualnie dostępny w naszym sklepie. Kliknij TUTAJ i wyślij wiadomość, a nasz Specjalista przygotuje dla Ciebie propozycje na zbliżony model, dostępny od ręki.
Zobacz inne z tej kategorii >
Zobacz również

Nowość

Rower szosowy ORBEA Orca M31eLTD PWR
Rower szosowy FELT VR 40
Rower szosowy FELT VR 40
4 599  zł
Cena katalogowa: 6 899 zł
Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Elite SE
Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Elite SE
8 999  zł
Cena katalogowa: 11 499 zł
Rower fitness FELT Verza Speed 20
Rower fitness FELT Verza Speed 20
3 199  zł
Cena katalogowa: 5 199 zł
Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Issue SE
Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Issue SE
10 099  zł
Cena katalogowa: 13 499 zł
Rower szosowy SENSA Emilia Tiagra
Rower szosowy SENSA Emilia Tiagra
3 299  zł
Cena katalogowa: 5 799 zł

Orbea Orca M10iLTD to najlepiej wyposażony rower szosowy w ofercie hiszpańskiej marki. Zaprojektowano go z myślą o kolarzach, którzy nie idą na kompromisy i oczekują wszystkiego, co najlepsze. Zoptymalizowana pod względem aerodynamiki, bardzo lekka konstrukcja dobrze nadaje się na różne trasy.

Jeżeli szukasz jednego roweru, który nadaje się do startu w każdym wyścigu szosowym, to Orca M10iLTD będzie najlepszym wyborem.

Lekkość i aerodynamika

Ramę wykonano z karbonu OMX, czyli najwyższej jakości tworzywa. Materiał powstał w całości z włókien Hi-Mod, które są lżejsze i wytrzymalsze od standardowych. Na etapie produkcji arkusze karbonu wycina się laserowo, aby ograniczyć nadmiar wykorzystanego materiału. Z kolei zoptymalizowana gęstość włókien zapewnia lepszą odporność mechaniczną.

Orcę M10iLTD zbudowany na bazie ramy, która waży zaledwie 833 g w rozmiarze 53, co czyni ją jedną z najlżejszych konstrukcji na rynku. Jednak lekkość to we współczesnym kolarstwie za mało do osiągnięcia sukcesu, dlatego nad geometrią ramy oraz kształtem przedniego widelca długo pracowano po to, aby poprawić jego aerodynamikę.

Dzięki wyścigowej geometrii rama zapewnia agresywną pozycję, która pozwala na szybszą i wydajniejszą jazdę. Co ważne dla mniej doświadczonych kolarzy, sportowa charakterystyka idzie w parze z bardzo dobrą zwrotnością oraz stabilnością, co przekłada się na lepszą kontrolę nad rowerem.

Widelec Freeflow optymalizuje sposób, w jaki rower  radzi sobie z wiatrem. Standardowe konstrukcje aerodynamiczne mogą notować gorsze osiągi przy bocznych podmuchach, ponieważ powietrze wpada w turbulencje, które niwelują zysk zapewniony przez ramę czy koła. Specjalnie zaprojektowane ramiona Freeflow minimalizują ten efekt, dzięki czemu rower zapewnia optymalne osiągi bez względu na kierunek wiatru.

Design i integracja

Specjalna sztyca w kształcie litery „D” poprawia nie tylko aerodynamikę, ale także komfort. Gumowe wykończenie chroni zacisk przed wodą i brudem, a wewnątrz mieści się bateria systemu Di2. Pomimo pełnej integracji dostęp do sztycy jest łatwy. Opatentowana konstrukcja daje duże możliwości regulacji pozycji oraz pochylenia siodełka.

Orbea Orca M10iLTD - wagaMasa roweru Orbea Orca M10iLTD w rozmiarze 55 cm

Dbałość o detale, takie jak wewnętrzne prowadzenie kabli przez mostek i główkę ramy zapewnia minimalistyczny wygląd. Orbea Orca M10iLTD została wykończona niczym dzieło sztuki, którego każdy detal robi wrażenie na użytkowniku.

Wyposażenie z najwyższej półki

Także przy wyborze osprzętu hiszpański producent bezkompromisowo postawił na najwyższą jakość. Napęd to najlepsze, co do tej pory wymyśliło Shimano, czyli Dura-Ace w wersji elektronicznej z systemem Di2. Korba to Dura-Ace R9200 36x52T z wbudowanym pomiarem mocy, natomiast kaseta ma rozpiętość 11-30T. Hamulce to hydrauliczne tarczówki, także z serii Dura-Ace.

Rower wyposażono w lekkie i sztywne koła Vision 40 z włókna węglowego. Stożek o wysokości 40 mm zapewnia dobry zysk aerodynamiczny, bez efektu niestabilności przy mocniejszym wietrze. Opony to topowy model Corsa Competition G2.0 od Vittori. Fabrycznie jest to w rozmiarze 25 mm i przygotowane do przejścia na tubeless. Orbea podaje, że prześwit w ramie mieści nawet modele o szerokości 32 mm, dlatego zwolennicy eksperymentowania z większymi rozmiarami ogumienia mają tutaj sporo swobody.

Specyfikacja

Informacja

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor bordowy-karbonowy
  • Seria Orca Aero
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 55 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 53
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Orbea Orca OMX ICR fork 2020, full carbon, 1-1/8" - 1,5"

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace FD-R9250 Di2
  • Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace RD-R9250 Di2
  • Manetki Shimano Dura-Ace ST-R9270
  • Mechanizm korbowy Shimano Dura-Ace FC-R9200 Powermeter 52-36T
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Dura-Ace CS-R9200-12 (11-30T)

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Dura-Ace ST-R9270

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL
  • Opony p/t Vittoria Corsa Competition G2.0 TLR 700x25c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy OC RP10 Road Performance ICR, -8º, IFC02
  • Wspornik siodła Orbea Orca OMX, SB0/25
  • Siodło Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Carbon Keramic Rail
  • Pedały n/d
  • Kierownica OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80, Drop 125

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD169939
  • Kod EAN 8434446919886
  • Kod producenta M13053BS

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 173-179
ST Długość rury podsiodłowej 500
TT Efektywna długość górnej rury 549
HT Długość główki ramy 148
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 72,8
CS Długość tylnych widełek 408
WB Baza kół 981
Reach 385
Stack 552
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 29,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis.

Wrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!