Mechanizm korbowy SRAM NX Eagle DUB Boost stworzono do napędów 1x12, wyposażonych w standard Boost. Osprzęt w tym wariancie charakteryzuje się większą sztywnością (koła i rama), co przekłada się na lepszą efektywność jazdy.
Na uwagę zasługuje stalowa zębatka 32T o doskonałej wytrzymałości oraz lekkie ramiona wykonane z aluminium. Mechanizm korbowy stworzony w technologii DUB jest kompatybilny z różnymi standardami suportu. Jest lekki i sztywniejszy niż tradycyjne rozwiązania, a łożyska wyróżniają się poprawioną szczelnością. Całość została wykonana z najwyższej jakości komponentów, zapewnianych przez słynną markę SRAM.
Długość korby to 175 milimetrów.
Najciekawsze technologie:
- Grupa SRAM NX Eagle – ceniona za precyzję działania, niezawodność oraz wytrzymałość
- DUB – idealne połączenie mechanizmu korbowego, tarczy, osi oraz łożysk suportu. Dzięki tej technologii mechanizm korbowy można stosować w ramach z różnymi standardami suportów.
- Mocowanie zębatki: Direct Mount
- X-Sync 2 – innowacyjny i bardzo skuteczny profil zębów.