Obręcz Stan's NoTubes ZTR Flow MK3

Brak opinii

(0)

Flow MK3 jest szerszy i niższy od swojego poprzednika i zarazem mocniejszy. ZTR Flow MK3 to obręcz specjalnie przeznaczona do Downhillu i Enduro.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD98624
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Rozmiar koła: 27,5" Waga: 480 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD103603
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Rozmiar koła: 29" Waga: 527 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 27,5 cala / 32 otwory
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 27,5"
  • Typ hamulca tarczowy

Następca wcześniejszego modelu Flow Ex – Flow MK3 jest szerszy i niższy od swojego poprzednika i zarazem mocniejszy. ZTR Flow MK3 to obręcz specjalnie przeznaczona do Downhillu i bardzo agresywnego Enduro. Technologia BST w połączeniu z płynem uszczelniającym Stan’s NoTubes, gwarantuje pokonanie nawet najtrudniejszych przeszkód na trasie.

  • Wykonany z mocniejszego stopu aluminium 6069
  • Optymalny rozmiar opony 2.35-2.8
  • Sztywniejszy, mocniejszy i lżejszy

Na obręczach ZTR Flow Rachel Atherton zdobyła tytuł Mistrzyni Świata w Downhillu w kategorii Elita kobiet.





Poprzez dodanie wentylków, taśmy oraz płynu No Tubes możliwość łatwego zrobienia zestawu bezdętkowego.

Stan’s NoTubes stosuje w swoich obręczach technologię BST, po rozwinięciu skrótu, znaną jako Bead Socket Technology. Czym dokładnie jest ta opatentowana technologia amerykańskiego producenta?





Bead Socket Technology – oznacza technologię poszerzonych ścianek bocznych obręczy. Idea zabiegu poszerzenia obręczy ma znacząco zwiększa parametry całego koła. Co więcej, obręcz nie tylko jest poszerzona, ale także obniżona, dzięki czemu komfort panowania nad rowerem podczas jazdy staje się lepszy, dzięki większej powierzchni opony przylegającej do podłoża. Dokładne działanie technologii BST przedstawia poniższy obrazek:





Poddając analizie powyższy schemat działania BST, można wysunąć następujące wnioski dla obręczy, w których zastosowano tą technologię:

  • Można stosować niższe ciśnienie w oponie
  • Niższe ciśnienie opony polepsza komfort prowadzenia
  • Polepszony komfort prowadzenia to zasługa większej powierzchni opony, przylegającej do podłoża
  • Podczas trudnych odcinków technicznych zmniejszone ciśnienie w oponie staje się kluczowe
  • Zwiększona zostaje wytrzymałość obręczy
  • Odpryski np. kamieni podczas jazdy nie będą tak uciążliwe dla koła
  • Obniżone ścianki pozwalają na zmniejszenie wagi obręczy
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku