Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Romagna Gravel GRX to rower gravelowy wyprodukowany przez holenderską markę Sensa. Jest on uniwersalnym jednośladem o ciekawej specyfikacji. Jak przystało na model tego typu łączy w sobie zdolność szybkiej jazdy po asfaltowych drogach, z możliwością przemieszczania się po duktach czy nieutwardzanych ścieżkach.

Rama roweru została wykonana z aluminium 6061. Jest ono lekkie, ale jednocześnie wytrzymałe. Dodatkowo zostało poddane procesowi hydroformowania i podwójnemu cieniowaniu. Pierwszy zabieg pozwolił projektantom wyprofilować lepiej materiał podczas gdy drugi pomógł zmniejszyć, masę jednośladu. Geometeria Romagna Gravel GRX została rozplanowana w taki sposób, by można było zająć wygodną pozycję, a w razie chęci bardziej aerodynamiczną. Zgodnie z najnowszymi trendami oraz dla ochrony linek rowerowych, te zostały poprowadzone wewnątrz ramy. Model jest za sprawą tego zabiegu również atrakcyjniejszy wizualnie.

Przed nierównościami na drodze, użytkownika tego roweru chroni przedni widelec Supra full carbon XD z taperowaną główką. Wykorzystanie włókien węglowych do wykonania tego elementu, to kolejna część, która pozytywnie wpływa na niską masę Romagna Gravel GRX.

Osprzęt zainstalowany w tym rowerze został wyprodukowany przez japoński koncern Shimano. Mowa przede wszystkim o napędzie w konfiguracji 2x11 obsługiwanym przez zestaw przerzutek z serii RX810 oraz mocnych hydraulicznych hamulcach tarczowych RX400.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 55 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 51
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec Supra full carbon XD - Flat mount - E-thru 12mm - Tapered 1.5

Napęd

  • Napęd 2x11
  • Przerzutka przednia Shimano RX810
  • Przerzutka tylna Shimano RX810
  • Mechanizm korbowy Shimano FC-RX600 46-30
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 11-32

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano RX400 hydraulic disc brakes

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Supra RA Comp Disc
  • Opony p/t Vittoria Terreno Dry Folding 40-622

Komponenty

  • Wspornik kierownicy Supra Comp Line
  • Wspornik siodła Supra Comp Line - 31.6
  • Siodło Supra Comp XC
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD167175

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz
Tabela rozmiarów
Rama rowerowa
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy 55 cm 56 cm 57,5 cm 59 cm
Rozmiar koła 28" 28" 28" 28"
Wzrost 162 - 172 172 - 182 182 - 192 189 - 201
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5 73,5 73,5 73,5
ST Długość rury podsiodłowej 490 530 570 600
BB Drop 72 72 72 72
HA Kąt główki ramy 71,5 71,5 72 72
Reach 380 385 395 405
HT Długość główki ramy 145 160 180 200
Stack 568 582 603 622
WB Baza kół 1023 1032 1044 1060
TT Efektywna długość górnej rury 548 558 574 589

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >> efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Rozmiar koła 28"
Wzrost 162-172
ST Długość rury podsiodłowej 490
TT Efektywna długość górnej rury 548
HT Długość główki ramy 145
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 71,5
WB Baza kół 1023
Reach 380
Stack 568
BB Drop 72

Opinie o modelu

  • Robert
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny rower na pełnym GRX bez żadnych budżetowych cięć. Wygodna pozycja przy pozostawieniu kilku podkładek pod mostkiem. Wygodna kierownica, wygodne siodło. Nieco przyciężkawe koła fabryczne, wagę nadrabiają za to dobrą sztywnością. Jak chodzi grupa GRX- wiadomo, że bardzo dobrze. Zastosowane opony Schwalbe są okej, jednak dopiero po przeróbce na tubeless jeździ się na nich dobrze. W ramę z tyłu wchodzi opona 45mm, na fabrycznej obręczy ma nieco ponad 43 mm. Jest jednak na dolnym widelcu nieco ciasno (na większe błoto może być już nieco mało miejsca, mankamentem jest też mocowanie linki, które nieco ogranicza miejsce na dole w trójkącie) Z przodu spokojnie wejdzie opona 50mm, chyba nawet szersza. Fajna geometria ramy umożliwia sportową i szybką jazdę. Rower dobrze jedzie nawet w dość wymagającym terenie. Świetnie skręca! Zestawienie 2x11 jest chyba najbardziej uniwersalne i na szosę i w lekki teren, gdzie nie potrzeba błyskawicznej zmiany przełożeń (jak w 1x11, 1x12). W pełni karbonowy widelec wraz z rurą sterową to duży plus. Mocowanie na widelcu to dodatkowy plus. Jakość wykonania ramy na wysokim poziomie na pewno rama wygląda lepiej niż u większości konkurentów w podobnej cenie. Nieco krótki fabryczny mostek pod 184 wzrostu, zmieniony na 110 i jest o niebo lepiej. Myślę, że w tych pieniądzach nie ma konkurencji.

Dostawa

Oferujemy dwa rodzaje przesyłki kurierskiej oraz odbiór złożonego roweru w punkcie.

  • Złożony rower
    Rower złożony przez specjalistę
    Odbiór w punkcie w Twoim mieście
    Koszt wysyłki do serwisu:

    Gratis!

    Cena złożenia roweru zależy
    od wybranego punktu odbioru.
    Zamów darmowe dostarczenie roweru do najbliższego punktu odbioru. Rower zostanie złożony przez specjalistę, który przygotuje go do jazdy. Koszt montażu klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
  • Rozkręcony rower w kartonie
    Rower do samodzielnego montażu
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Jesteś doświadczonym rowerzystą? Potrafisz sam złożyć rower i przygotować do sezonu? Jeśli składanie roweru sprawia Ci przyjemność wybierz dostawę roweru do własnego montażu. Zostanie on przesłany w fabrycznym stanie.
  • Złożony rower w kartonie
    Rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Posiadasz podstawową wiedzę na temat roweru? Zamów model wstępnie złożony i wyregulowany! Wystarczy, że samodzielnie wyprostujesz kierownicę, przykręcisz pedały i mostek. Kilka prostych kroków wystarczy do przygotowania roweru do jazdy.