Bagażniki rowerowe przednie

Polecane marki
Pozostałe marki
brak wyników
Od
do

POLECAMY

4,4

3 opinie

139 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

POLECAMY

Nowość

-6% 223 zł
209 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

89 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
4,8

4 opinie

-8% 119 zł
109 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
179 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
-15% 215 zł
182 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
-10% 399,90 zł
359 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
-7% 399,90 zł
369 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

-7% 429 zł
399 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
5,0

2 opinie

419 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Oświetlenie rowerowe

Logo Eyen

Niskie ceny
i świetna jakość

Zobacz ofertę

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej

Bagażniki rowerowe przednie można podzielić na dwie podstawowe grupy: standardowe - projektowane na wzór bagażników tylnych oraz "low rider", które wyraźnie lepiej sprostają trudom nawet wielodniowych wycieczek. Zostały one zaprojektowane w taki sposób, aby bagaż znajdował się w okolicy osi przedniego koła, dzięki czemu nie mają większego wpływu na sterowność a przy okazji poprawiają stabilność roweru. Do ich montażu bardzo często wymagane są widelce z otworami montażowymi, które, z uwagi na swoją charakterystykę posiadają najczęściej rowery trekkingowe. Za pomocą specjalnych adapterów (obejm) możliwy jest montaż tego typu bagażników na widelcach bez otworów. Coraz większa popularność widelców amortyzowanych sprawiła, że pojawiły się bagażniki typu low riderlow rider przystosowane do współpracy z nimi. Bardzo ważne jest, aby bagażnik był wyposażony w pręt łączący jego ramiona, zwiększający sztywność konstrukcji i zabezpieczający przed "oparciem" się jej o koło po upadku lub pojawieniu luzów na mocowaniu. Stosowanie przednich bagażników rowerowych pozwala na równomierne obciążenie roweru czego rezultatem jest: odciążenie tylnego koła, które w standardowych warunkach jest znacznie bardziej obciążone, wpływa to pozytywnie między innymi na żywotność szprych i obręczy; dodatkowy atut stanowi większa stabilność przedniego koła, zauważalna zwłaszcza podczas przyspieszania na podjazdach. Na początku użytkownik może odnieść wrażenie, że na skutek obciążenia przedniego bagażnika pogorszyła się sterowność roweru, jednakże jest to sytuacja, do której szybko powinien się przyzwyczaić.