Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - przód
Rodzaj osi - tył
Kolor
Typ bębenka
Mocowanie tarczy
Montaż
Koło - łożyska
Dodatkowe parametry
Koła NOVATEC Jetfly U2.1

(1)

Darmowa
wysyłka

Kolor: czarny

2602.70 zł 1490.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 43%
Producent: NOVATEC

Komplet kół szosowych przeznaczonych do treningu. Zbudowane na piastach z łożyskami maszynowymi i obręczach obrabianych na CNC. Charakteryzują się wysoką wytrzymałością przy bardzo niskiej wadze porównywalnej do kół karbonowych. Bębenek piasty kompatybilny z systemami Shimano i Sram.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD97661
czarny
Montaż: komplet, Rozmiar koła: 28" Waga: 1,48 kg

W magazynie wysyłka w 24h

6 szt.
1490.00 zł Cena kat. 2602.70 zł
OSZCZĘDZASZ: 43%

Novatec to popularny w Polsce producent piast oraz kół rowerowych, które wyróżniają się bardzo starannym i precyzyjnym wykonaniem, niewygórowaną ceną, bardzo dobrą wytrzymałością i niską wagą. Najwyższą jakość potwierdzają liczne nagrody w kategoriach jakości i doskonałości wykonania produktów pochodzących z Azji. Każdy produkt Novatec jest importowany bezpośrednio z fabryk mieszczących się na Tajwanie.
Koła o średnicy 28 cali występują w rowerach miejskich, trekkingowych oraz szosowych. Różnią się one szerokością, która w przypadku koła do roweru szosowego mieści się w przedziale 20-28 mm. Koła szosowe można porównywać i dzielić wedle wielu kryteriów. Jednym z nich jest materiał, z którego wykonano obręcze. Obecnie standardem jest aluminium. Osoby jeżdżące profesjonalnie montują w swoich szosówkach koła karbonowe szosowe, których waga jest kilkukrotnie mniejsza od tych aluminiowych. Innym kryterium podziału kół szosowych może być rodzaj obręczy ze względu na liczbę wydzielonych w niej komór, które separują dętki i zakończenia szprych, a dodatkowo wzmacniają konstrukcję. Normą jest obręcz dwukomorowa. Wyższe modele mają ich więcej. Koło do rowerów szosowych 28 cali mogą się różnić także łożyskowaniem. W piastach tych kół umieszcza się łożyska kulkowe lub maszynowe. Wreszcie koła szosowe można podzielić ze względu na liczbę wplecionych w obręcz szprych. Wzorzec przewiduje od 32 do 36 szprych na koło. Koła z wyższej półki zaplatane są na 16-20 szprych. Porównując koła szosowe Shimano z kołami MTB tego samego producenta, można wskazać kilka różnic. Oprócz wielkości i szerokości obręczy jest to m.in. grubość piast i szprych. Ich profil jest bardzo aerodynamiczny, co sprzyja rozwijaniu dużych prędkości. Cechą charakterystyczną kół szosowych jest też profil ich opon – zupełnie gładki lub tylko z minimalnym bieżnikiem. Koła szosowe Mavic, podobnie jak koła innych producentów, mocowane są na szybkozamykacze. Takie rozwiązanie nie tylko zapewnia wygodę eksploatacji (nie trzeba wozić kluczy, by wyjąć koło z widelca), ale również zmniejsza wagę roweru.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku