Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Przesiadłem się z stickowych opon, które są montowane w Eskerach z 2023 roku, wtb modelu nie pamiętam. Oponki mega w terenie dają rade, nawet czuć lekką amortyzacje w porównaniu do stockowych, gdzie r Więcej obiły wrażenie że byle kamień i będzie bicie po feldze albo co gorsze rozprucie opony. Ogólnie polecam oponki do jazdy mieszanej. W moim wykonaniu to raczej jazda typu wycieczki po lasach szutrach i asfalt. Jak długo wytrzymają, tego nie wiem. Mam je od paru tygodni. A no i bym zapomniał, dużo lepiej rower się prezentuje. Pozdrawiam. Mniej
Najlepsze opony gravelove na twarde, ubite leśne drogi oraz asfalt. Opory toczenia bajeczne, wg. mnie toczą się lepiej niż moje poprzednie Vittoria Corsa N.ext G2.0. Na obręczy wew. 24 jej realna szer Więcej okość to 42mm i wysokość 37mm. Świetnie wybierają nierówności. Zakładanie bajka - bez narzędzi samymi rękami, a uszczelnienie udało się za pomocą zwyklej pompki. Jeśli będą choć ciut bardziej odporne na przebicia, to będą to moje ulubione opony na suchy, utwardzony teren. Polecam. Mniej
Opony petarda, polecam.
Oponka szybka i chyba trwala
Świetna opona w swojej kategorii! Na obręczy o średnicy wewnętrznej 21 mm układa się na około 36 mm i ma kształt okrągły, dzięki czemu fajnie toczy się na płaskim środku opony, a boczne klocki włączaj Więcej ą się do gry dopiero w przechyleniu w zakrętach. Wygląda bardzo ładnie. Jakość wykonania również oceniam najwyżej. Mniej
Opona po zalaniu mlekiem śmiga w suchych warunkach wyśmienicie, w mokrych oczywiście chlapie jak szalona ze względu na pasek na środku. Sprawdzi się w proporcji 70% ubite ścieżki / asfalt 30% luźne po Więcej dłoże. Mniej
W wersji Race to obecnie najszybsze opony gravelowe niebędące czystymi slickami. Po 500 km zużycia nie widać żadnego, po asfalcie jedzie się równie szybko, co na GP5000 (pod warunkiem mocnego napompow Więcej ania), ale nie strach zjechać na szutry czy polne drogi, bo po bokach mają kolce i dają sobie radę. Mniej
Oponki dobrze się wstrzeliły na obręcze, zero bicia. Opory na asfaltach nieodczuwalne, toczą się szybko, lekko szumią, w terenie radzą sobie jeszcze lepiej.
Może nie jest to wersja Race, ale opory toczenia niskie, świetnie idą po asfalcie. Opony i mleko - udało się zwykłą małą pompką Xiaomi ułożyć je na obręczy. Może wspomagałem się płynem do naczyń, ale Więcej udało się. Półtora tygodnia po założeniu nadal trzymają ciśnienie, więc wszystko elegancko :) Mniej
Opona ok. Na tubellessie przejechałem Wartę 800 bez najmniejszego problemu. Na piachu przy niskim ciśnieniu daje radę. Minusem jest to, że jest mega ciasna. Polecam ją rozciągnąć, jeżdżąc na dętce prz Więcej y dużym ciśnieniu, po tym dopiero zamleczyć. Mniej
wszytko ok polecam
Dość ciężko się zakłada, trzeba cierpliwości, żeby się dobrze ułożyła, za drugim razem wchodzi lepiej, co do jazdy to na razie się nie wypowiem, bo za mało przejechałem.
Po wielkich trudach udało się w miarę opony założyć tak, żeby nie biły. Jednak dopiero w serwisie rowerowym. Ponoć trzeba do 6 barów nabić i wtedy "wskakują." Choć tylnej idealnie się nie udało i lekk Więcej o na bok chodzi. W terenie spisują się dobrze. Nie hałasują na płaskim i dają radę na piasku i lekkim błocie. Mniej
Dziwne te opony. Bardzo ciężko się zakłada, ale co najważniejsze - w rozmiarze 700x40 są węższe od moich 700x38!
dzień dobry oponę którą zakupiłem i próbowałem zamontować prawidłowo uszkodziła się nie można było ją odpowiednio zamontować na rant obręczy chciałbym ją zareklamować i zakupić innego producenta , j Więcej eśli podana opcja reklamacji przejdzie pozytywnie jestem skłonny dalej robić zakupy posiadam kilka rowerów a ta opona po prostu była wadliwa czekam na odpowiedz dziękuję Mniej
Specyfikacja nie pasuje do opon na zdjęciu, Na zdjęciu opony nie są tubeless ready, 66 TPI, a nie 127. Zapłaciłem za opony jak w specyfikacji i wysłałem jak na zdjęciu. Opony Hutchinson Override Grave Więcej l z tubeless ready muszą mieć napis tubeless ready przed Override. Mniej